Kampania jest skierowana szczególnie do osób, które na co dzień dojeżdżają do dużych ośrodków miejskich takich jak Poznań, Bydgoszcz czy Szczecin.
„Mamy świadomość, że nie dotrzemy bezpośrednio do wszystkich potencjalnych osób mogących podjąć pracę w naszym mieście. Jednakże wyjazdy te mają być symbolem zmian, które dokonały się na pilskim rynku pracy na przełomie ostatnich lat i mają one w nadzwyczajny sposób zwrócić uwagę zarówno pilan, jak i mieszkańców ościennych miejscowości, że w Pile powstały nowe firmy, a co za tym idzie nowe miejsca pracy, zaś firmy które istnieją w Pile od lat poszukują nowych pracowników albowiem ich działalność dynamicznie się rozwija” – powiedział Prezydent Piotr Głowski.
Przypomnijmy, iż "Pracuj w Pile" to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na kadrę pracowniczą w naszym mieście. Plany nowych inwestorów oraz rozwijający się lokalni przedsiębiorcy znacząco wpływają na i tak bardzo niski wskaźnik bezrobocia (obecnie na poziomie 4%). Stąd decyzja o rozpoczęciu kampanii koordynowanej przez Inwest Park, która pozwoli zaprezentować pilską ofertę rynku pracy w subregionie.
Kampania obejmuje miasta ościenne w promieniu 70 kilometrów od Piły i skierowana będzie do różnych grup pracowników: od podstawowych - niewykwalifikowanych, po specjalistów, do osób zajmujących stanowiska managerskie. Celem kampanii będzie również przybliżenie sylwetek poszczególnych firm, których na rynku pilskim sukcesywnie przybywa.
J.O (UM Piły)
Napisz komentarz
Komentarze