Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 27 listopada 2024 07:44
Przeczytaj!

Korzyści z używania aplikacji mobilnych sieci sklepów spożywczych

W branży spożywczej coraz większą popularność zyskują aplikacje mobilne, dzięki którym możesz wiele zyskać podczas codziennych zakupów. Co daje Ci korzystanie z aplikacji mobilnych sklepów?
  • 04.06.2019 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Korzyści z używania aplikacji mobilnych sieci sklepów spożywczych

Żabka - aplikacja mobilna aplikacja

Telefonstał się urządzeniem pierwszej potrzeby, z którego korzysta właściwie każdy. Wynika to z niesamowitej funkcjonalności dzisiejszych smartfonów, zaledwie kilka tapnieć
w ekran wyświetlacza wystarczy, aby zapłacić rachunki, kupić bilety w daleką podróż, zarezerwować nocleg czy zamówić posiłek. Dzięki różnego rodzaju aplikacjom mobilnym smartfon jest obecnie prawą ręką każdego z nas i trudno sobie wyobrazić choćby jeden dzień bez  niego.

Dlatego też w świat aplikacji mobilnych śmiało wkraczają przedstawiciele sektora spożywczego
i handlowego. Żabka – aplikacja każdego z tych sklepów jest już do ściągnięcia na Twój smartfon. Co więcej – wszystkie znane marki nieustannie pracują albonad ulepszeniem obecnych aplikacji, albo też wprowadzeniem zupełnie nowych. Jedną z nowszych jest wspomniana już żappka, aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka.

Jak zacząć korzystać z aplikacji swojego ulubionego sklepu?

Pierwszym krokiem jest oczywiście pobranie programu. Projektanci aplikacji dostosowują je do najpopularniejszych systemów operacyjnych i większości funkcjonujących na rynku telefonów, dlatego też bez trudu możesz je ściągnąć na smartfony z iOSem lub Androidem. Co równie istotne są one bezpłatne. Trzeba co prawda założyć osobiste konto, nie wymaga to jednak podania wrażliwych lub osobistych danych i nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Jakie są korzyści dla użytkowników?

Aplikacje sklepowe przede wszystkim pozwalają na zbieranie punktów za zakupy poprzez skanowanie karty bądź specjalnego kodu kreskowego przy kasie. Odpowiednia ilość środków promocyjnych pozwala na odblokowanie dedykowanych rabatów. Kolejna zaletą tego typu aplikacji jest dostęp do informacji na temat najbliższego sklepu, np. szukając sklepu Żabka lokalizator w aplikacji wskaże nam na mapie wszystkie najbliższe placówki i poda informacje o tym, jak dotrzeć do wybranej przez nas. Oczywiście by korzystać z tego typu funkcjonalności należy mieć włączoną lokalizację w smartfonie.

Aplikacje sklepów tworzone są dla wygody użytkownika i zapewnienia im interesujących, często dedykowanych ofert i promocji. Programy te posiadają całą paletę funkcjonalności, których nie sposób wymienić. Przyjrzyjmy się więc na konkretnym przykładzie jakie możliwości i zalety daje korzystanie
z aplikacji sklepu spożywczego.

Żabka – aplikacja żappka i jej funkcjonalności

Aplikacja Żabka „żappka” jest jedną z najnowszych aplikacji sklepów spożywczych i jednocześnie godnym zastępcą poprzedniej „Żabka – Codzienne Korzyści”. W nowej wersji aplikacji do dyspozycji mamy mapę sklepów Żabka. Lokalizator pozwala określić nie tylko lokalizację okolicznych punktów sieci, ale również własne położenie i odległość od danego sklepu. Natomiast po kliknięciu w wybrany punkt na wyświetlaczu, pokazują się szczegóły dotyczące placówki, np. godziny otwarcia czy usługi, z jakich możesz tu skorzystać.

Żabka lokalizator to jednak nie wszystko – na ekranie głównym stale wyświetlają się produkty objęte różnego rodzaju promocjami, dzięki czemu robiąc zakupy można zaoszczędzić pieniądze. Co ważne – przedstawione artykuły dobrane są w sposób spersonalizowany. Użytkownicy aplikacji żappka mogą też korzystać ze specjalnego programu lojalnościowego. Przy okazji zakupów wystarczy okazać kod kreskowy będący identyfikatorem użytkownika (oczywiście w aplikacji), a na wirtualne konto trafią żappsy, czyli punkty, które potem można wymienić na wybrane produkty z oferty.
Są to m.in. przekąski, jak również ciepłe hot-dogi czy kawa. Żappka to przejrzysta i bardzo intuicyjna aplikacja, która ułatwia zakupy oraz dostarcza klientom najistotniejszych informacji na temat sklepów.

--- Materiał partnera ---