Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 19:35
Przeczytaj!
Reklama

Brudna i niebezpieczna kampania. Dokąd może doprowadzić samowola Bodnara?

Podziel się
Oceń

Przemysław Bodnar, jeden z kandydatów na stanowisko burmistrza Złotowa najwyraźniej rozkręcił swoją kampanię wyborczą. A jak kampania, to o kandydacie musi być głośno. Problem w tym, że promując swoje nazwisko sprowadza realne niebezpieczeństwo na mieszkańców Złotowa.

Jednym z ostatnich jego działań było samowolne wyłączenie z ruchu ścieżki rowerowej przy ulicy Zamkowej, bo Bodnar uznał, iż “zna się lepiej od wszystkich”, co zresztą podkreślał także w jednym ze swoich wpisów w mediach społecznościowych. Co najbardziej zatrważające, Przemysław Bodnar wierzy, iż podobne działania pozwala mu podejmować statut maleńkiego stowarzyszenia, które sam założył...wraz z żoną i matką. Do czego mogą doprowadzić takie działania? Nietrudno sobie wyobrazić, jak blisko jest tragedii. 

Kilka dni temu Przemysław Bodnar, przekonany o swojej wyższości nad innymi zablokował ścieżkę rowerową przy ulicy Zamkowej, twierdząc iż mur Pałacu Działyńskich zagraża korzystającym z niej. Efekt? Zgłoszenia na policję w sprawie niebezpieczeństwa...jakie stwarzają przygotowane przez Bodnara zabezpieczenia. Zdezorientowane dzieci, ale także i dorośli niemal w ostatniej chwili zjeżdżali na jezdnię. Nietrudno sobie wyobrazić, że w którymś momencie rowerzyści mogli po prostu wpaść pod koła przejeżdżającego drogą auta. Tak więc Bodnar, chcąc “ochronić” mieszkańców przed rzekomym niebezpieczeństwem sam sprowadził na nich niebezpieczeństwo realne. 

Zapytać można, kto dał mu prawo do decydowania samodzielnie o tym co jest dla mieszkańców dobre, a co nie? Ano, nikt. W swoim nagraniu opublikowanym w mediach społecznościowych Bodnar podkreśla, iż podjął działania...w opraciu o statut stowarzyszenia. Tu pora na małe wyjaśnienie. Stowarzyszenia obecnie może założyć w zasadzie każdy. Wystarczy garstka chętnych osób i można działać. Statut stowarzyszenia to już poważniejszy dokument, bo określa główne cele i zadania. Przez większość stowarzyszeń traktowany jest bardzo poważnie, przez inne mniej. Te drugie mogą w zasadzie dowolnie określać cele, spośród wskazanego pakietu. Zakres jest bardzo szeroki, wręcz nieograniczony, a do tego w wielu punktach zależy od interpretacji. Tak więc Bodnar działa w oparciu o statut (który prawdopodobnie sam napisał) stowarzyszenia, które sam założył i do tego opierając się na swojej interpretacji tychże zapisów. Jakim pokrętnym torem trzeba jednak pójść, by uznać, że statut stowarzyszenia umożliwia sprowadzanie zagrożenia na mieszkańców? Albo że statut małego stowarzyszenia jest ważniejszy od ogólnych przepisów prawa? To już wie zapewne jedynie sam zainteresowany. 

Zresztą w którymś momencie podsuwa on odpowiedź na te pytania. Otóż Przemysław Bodnar uważa, iż wszystko wie lepiej, na wszystkim zna się lepiej oraz każdego przewyższa kompetencjami, ot chociażby Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Oto fragment jego wypowiedzi na ten temat: 

-Dodam tylko jeszcze, że mógłbym pełnić funkcję powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Posiadam odpowiednie wykształcenie, uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe wymagane do pracy na tym stanowisku.

Bodnar udał się także z kamerą przyczepioną do ciała do gabinetu burmistrza Złotowa Adama Pulita. Cel rozmowy wydaje się niejasny, może poza nieudaną próbą przyłapania burmistrza na jakimś błędzie. Taki się nie pojawił, być może dlatego zawiedziony Bodnar wyszedł z gabinetu po zaledwie czterech minutach, w zasadzie cały czas poświęcając na swoje wypowiedzi, a nie na wysłuchanie odpowiedzi. Po wszystkim znów uznał, że “zna się lepiej od innych”. 

-Ja mam odpowiednie kompetencje żeby móc decydować czy istnieje zagrożenie czy go nie ma. 

Najbardziej we wszystkim przerażające jest nie to, że tacy ludzie marzą o objęciu stanowiska burmistrza, bo wyborcy zapewne drastycznie go zweryfikują. Najgorsze jest to, że Bodnar zapewne nie zatrzyma się i takich działań, które zagrażają mieszkańcom będzie więcej, szczególnie przed wyborami. A co, jeśli jego śladem pójdą kolejni? Co jeśli w piątkowy wieczór “przy piwku” inni pomyślą, że założenie stowarzyszenia z kolegami i napisanie statutu pod siebie to świetny pomysł, a następnie będą torpedować wszystko, co się dzieje wokół, bo “oni wiedzą lepiej”? Tragedia jest o krok. 



 



 



 


Napisz komentarz

Komentarze

Adi 05.02.2024 20:58
swietne

Przemysław Bodnar 04.02.2024 18:24
Zachęcam do zapoznania się z działalnością stowarzyszenia, którego jestem założycielem i przedstawicielem na stronie https://www.facebook.com/glos.pokrzywdzonych

Przemysław Bodnar 04.02.2024 18:22
Pan redaktor podaje się za patriotę, społecznika. Według mnie ten człowiek nie posiada kręgosłupa moralnego. Podejmuje podstępne działania aby uchronić dygnitarzy, polityków przed odpowiedzialnością za przestępstwa. Zachęcam do zapoznania się z szkodliwymi społecznie działaniami i rolą jaką odegrał dziennikarz 77400 p. Kamil C e r a n o w s k i w artykule pod linkiem: https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/jak-wielkopolski-krol-kielbasy-henryk-stoklosa-ogral-wymiar-sprawiedliwosci/yscrb3f,79cfc278 Oto cześć artykułu dotycząca jego szkodliwych społecznie działań: „W chodzieskim sądzie zagadnął mnie w 2011 r. nieznany mi Kamil Ceranowski, dziennikarz z Vectry, lokalnej telewizji z Piły. Mówił, że chciałby zrobić reportaż na temat Stokłosy. Na początku byłam sceptyczna, ale jak zaczął mi opowiadać, że prowadzi portal patriotyczny, to mnie kupił od razu. Patriota, mój człowiek – pomyślałam i zaufałam mu. Przyjeżdżał do nas do domu wielokrotnie, pożyczał i przegrywał moje kasety wideo. Żeby nas nie narażać na koszty, przyniósł nam komputer i komórkę. 11 września 2012 r. wpadł i mówi, że musi wyjechać i chciałby zabrać sprzęt. Okazało się, że to był człowiek nasłany, który zainstalował w komórce podsłuch i nagrywał każdą moją rozmowę. Jeszcze tego samego popołudnia na portalu »Tygodnika Nowego« ukazał się plugawy tekst, w którym ujawnili moje rozmowy z prokuratorem Robertem Kiełkiem. Rzeczywiście rozmawialiśmy wiele razy, informowałam go o bieżącej sytuacji w Pile, nie wiedział przecież, co się dzieje tu u nas, na miejscu" — opowiadała Krystyna Lemanowicz. Czy można ufać tego typu osobom? Uważajcie na tych co podobno chcą Wam pomóc. Uważajcie na tego typu biznesmenów i strategów, którzy manipulują opinią publiczną aby chronić rancza samorządowe i wspierać zgniliznę partyjno-samorządową.

Lube 04.02.2024 20:20
W tym artykule brakuje mi wypowiedzi drugiej strony. To podstawa dziennikarska. O tej sprawie są ciekawsze artykuły dostępne w internecie. Wystarczy mieć odrobinę przyzwoitości. Panie Bodnar, brakuje Panu obiektywizmu co robi das Onet z patriotami. Albo Pan tego nie kuma, albo w moim odczuciu jest pan zacietrzewionym świrem.

Do ababola 04.02.2024 22:47
Chłopcze, gdy Cyran usadzał prokuratorów, przyjmował rewizje na redakcję to ty jeszcze nie wiedziałeś co to są anaboliki.Weź się za siebie bo błdzisz.

myśl człowieku samodzielnie 05.02.2024 12:02
Bodnar mienisz się na ćwierćinteligenta a nei potrafisz rozpoznać co jest dobre a co złe. Czytać spowiedź szmaty, której mąż został skazany a dziennikarz uwalił dwa przestępstwa sądowe i obrazę prawa materialnego. https://gloswielkopolski.pl/oskarza-stoklose-i-sam-moze-wpasc-w-tarapaty-kompromitujace-nagrania-w-sadzie-posluchaj/ar/661597

E.Cz. 26.09.2023 10:14
Wierzyć się nie chce, że taka sytuacja miała miejsce? I ten pań nie poniósł żadnych konsekwencji za swoje działania? A gdzie policja?

Gerwazy 05.06.2023 10:07
Pan Bodnar chce zostać Burmistrzem?! Ciekawe jak, jako Burmistrz, wyobraża sobie współpracę z inny "oficjelami" w Złotowie skoro prawie wszyscy są jego wrogami?! Większość przedsiębiorców, starosta, inspektorzy nadzoru, nadzór budowlana nawet ponoć policja to wrogowie! Czy będzie to dobry układ dla mieszkańców? Wątpię!

Janeczka 05.06.2023 09:55
Jeżeli Pan Bodnar został by Burmistrzem, to nikt nie będzie chciał cośkolwiek realizować dla miasta ze względu na ekstremalnie roszczeniowe podejście tego Pana do robót. A jeżeli już będzie coś robił - to z wygórowaną ceną.

spis dziaderstwa 26.09.2023 19:42
Bodnary, to przeważnie Ukraińcy.

to niewiedza czy element kampanii? 26.05.2023 18:28
Chciałabym wiedzieć czemu pan, panie Bodnar, cały czas upiera się przy tym, że to burmistrz odpowiada za zły stan pomostów? Przecież to samowola budowlana (!) Z tego co wiem, pomosty były łatane na ile się dało. Czy pan ma świadomość, że budżet i wydatki uchwala rada? Burmistrz może sobie przed tym tylko marzyć i planować. Żeby cokolwiek zacząć realizować, potrzebna jest zgoda radnych (!) Na co zgodzili się radni? I to z wielką łaską, twierdząc ze robią burmistrzowi przysługę ? Serio? burmistrzowi ?! a nie mieszkańcom ?! Cały czas prywata górą, zamiast coś dla ogółu, rozumie to pan ?! Okroili 1-wszy etap atrakcyjnej plaży z 3 mln do 0,5 mln. Co burmistrz skroi za te pieniądze ?? Zobaczymy. Jeżeli mieszkańcy pana wybiorą, to szybko się pan przekona jak ograniczone możliwości działania ma organ wykonawczy: wójt, burmistrz ...

To jest proste 26.05.2023 19:04
Proszę nie mieć złudzeń, Bodnar nie odpowie na pytania rzeczowo. To aż nieprawdopodobnie jaka to prymitywna wydmuszka. Jego krótka historia i legendowanie zaczyna się sypać jak domek z kart. Z prostej przyczyny. Atakuje tylko okresloną grupę ludzi, kadząc pozostałej lub paląc głupa, kiedy zgłasza się tematy niewygodne dla jego adoratorów. Przecież Bodnarowi nie chdzi o bezpieczeństwo mieszkańców tylko mając na gebie te frazesy wypełnia określoną, żaplanowaną misję. Wystarczy przesledzic cykl wypasłych artykułów w prasie zajadle atakującą obecnego burmistrza. Podnosząc tylko ten przykład pomostów, proszę zauważyć, że dobro mieszkańców jest wyjaśniane wybiórczo. Dlaczego Bodnar z Głosu Pokrzywdzonych nie zajął się wszystkimi pomostami w Złotowie? Najbardziej opłakany stan pomostów jest koło Zabajki. Pomosty koło stadionu też nie posiadają dokumentacji. Wspominane koło Zabajki to też samowolo budowlana i powinna być rozebrana przez gospodarza przyległego terenu. No a do kogo należy ten teren? Prosze sprawdzić w KRS a szybko dojdzie Pan do Leszczyńskiego promotora Bodnara.

realne zagrożenie 26.05.2023 23:46
Panie Bodnar, czemu pan nie zgłosi do Nadzoru Budowlanego kontrolę pomostów koło Zabajki ? Czy ten ich opłakany stan pana nie niepokoi ? Nie chce pan zadbać o osoby niepełnosprawne i ich opiekunów ?

Przemysław Bodnar 26.05.2023 15:16
Informuję, że nie będę już udzielał odpowiedzi na żadne komentarze od osób, które najwyraźniej są bardzo nieszczęśliwe i mnie atakują. Liczyłem się z tym, że tak będzie. Nie gniewam się na takie osoby gdyż uważam, że trzeba im pomóc i okazać współczucie. Życzę zdrowia i pozdrawiam serdecznie.

Gzyms 25.05.2023 20:08
Sygnalisto marny, opowiedz lepiej jak opowiadałeś farmazony w saunie. Napisz jak cię społeczeństwo potraktowało.

Przemysław Bodnar 27.05.2023 10:57
Prawda w tym komentarzu jest tylko taka, że uczęszczam czasami na saunę na basenie w Złotowie. Nigdy nie narzekałem na społeczeństwo, które mnie szanuje za to co dla niego robię.

XD 27.05.2023 11:39
kolejne kłamstwo. Nie jest Ci przed sobą wstyd?

jaki pozytek z wybiórczego kapowania? 27.05.2023 11:47
Kolejny raz pokazujesz, że kłamiesz, wieć twoje słowa nie są nic warte. Wczoraj napisałeś tak " Informuję, że nie będę już udzielał odpowiedzi na żadne komentarze ...Skoro już złamałęś swoją deklarację to napisz dlaczego nie zgłosisz zagrożenia koło Widokowej, czyli pomostów, które tam zagrazają zdrowiu. Pisałeś, że pracujesz dla dobra ogółu i dbasz o bezpieczeństwo! Ludzie zarzucają ci ,że robisz to wybiórczo zgodnie z interesem politycznym.

Przemysław Bodnar 25.05.2023 10:39
Pan redaktor podaje się za patriotę, społecznika. Według mnie ten człowiek nie posiada kręgosłupa moralnego. Podejmuje podstępne działania aby uchronić dygnitarzy, polityków przed odpowiedzialnością za przestępstwa. Zachęcam do zapoznania się z szkodliwymi społecznie działaniami i rolą jaką odegrał dziennikarz 77400 p. K. C-ranowski w artykule pod linkiem: https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/jak-wielkopolski-krol-kielbasy-henryk-stoklosa-ogral-wymiar-sprawiedliwosci/yscrb3f,79cfc278 Oto cześć artykułu dotycząca jego szkodliwych społecznie działań: „W chodzieskim sądzie zagadnął mnie w 2011 r. nieznany mi Kamil Ceranowski, dziennikarz z Vectry, lokalnej telewizji z Piły. Mówił, że chciałby zrobić reportaż na temat Stokłosy. Na początku byłam sceptyczna, ale jak zaczął mi opowiadać, że prowadzi portal patriotyczny, to mnie kupił od razu. Patriota, mój człowiek – pomyślałam i zaufałam mu. Przyjeżdżał do nas do domu wielokrotnie, pożyczał i przegrywał moje kasety wideo. Żeby nas nie narażać na koszty, przyniósł nam komputer i komórkę. 11 września 2012 r. wpadł i mówi, że musi wyjechać i chciałby zabrać sprzęt. Okazało się, że to był człowiek nasłany, który zainstalował w komórce podsłuch i nagrywał każdą moją rozmowę. Jeszcze tego samego popołudnia na portalu »Tygodnika Nowego« ukazał się plugawy tekst, w którym ujawnili moje rozmowy z prokuratorem Robertem Kiełkiem. Rzeczywiście rozmawialiśmy wiele razy, informowałam go o bieżącej sytuacji w Pile, nie wiedział przecież, co się dzieje tu u nas, na miejscu" — opowiadała Krystyna Lemanowicz. Czy można ufać tego typu osobom? Uważajcie na tych co podobno chcą Wam pomóc. Uważajcie na tego typu biznesmenów i strategów, którzy manipulują opinią publiczną aby chronić rancza samorządowe i wspierać zgniliznę partyjno-samorządową.

Marcin 25.05.2023 14:27
`Gdzie się podaje? Bodnarcały czas unikasz odpowiedzi.

Stach 25.05.2023 15:23
Panie Bodnar, nie jesteś Pan sądem, żeby pana opinia na temat kogoś wiarygodności była wiążąca. Nie da się uciec od tematu, wklejając w kółko artykuł z prasy o osobach, które za swoje winy zostały skazane prawomocnie. Jestem wręcz pewny, że nawet nie ma pan kompletnego pojęcia, dlaczego ten oraz inne artykuły powstały. Aby to pojąć należy mieć rozeznanie polityczne powyżej złotowskiego zaścianka. Śmieszne jest to, że próbujesz opisywać machinę i zgniliznę polityczną jednocześnie posiłkując właśnie takim artykułem. To o zgrozo pokazuje jaki jest Pan ograniczony a przez to ślepy. Najlepsze do tego jest wmawianie sobie i mieszkańcom, że działania jakie zostały wykonane, na Zamkowej są legalne. Nie są! To było bezprawie.

Do: Stach 25.05.2023 15:43
w punkt !

BB 25.05.2023 20:01
Bodnar ty jesteś wiarygodny jak ten onet.

Mocherowa babinka 25.05.2023 23:11
Jak będziesz Bodnarze atakował Cyrana to Leszcz będzie ci ser z pały zlizywał.

Przemysław Bodnar 24.05.2023 18:11
Skąd w ludziach tyle nienawiści do drugiego człowieka, do osób pracujących społecznie dla dobra ogółu? Przypuszczam, że te „niskich lotów” komentarze są pisane przez „trolli”, które próbują w ten sposób pozbawić mnie wiarygodności. Są to osoby nasyłane przez tych, którym "depczę po piętach" tak jak J. Karpiński i Starosta Złotowski, p. Jaskólski a także przez obecnego Burmistrza Złotowa. /Elitom nie w smak gdy ktoś burzy ich ego. Rządzący uważają, że racja jest ich i tylko ich. Dopiero przed wyborami zmieniają się jak kameleon ale tylko do zamknięcia lokalu wyborczego. Posługują się wszelkimi metodami aby utrzymać się przy władzy. Dodatkowo osoby takie jak p. *** zaklinają rzeczywistość i próbują namącić. Osoby świadome śledzące moje działania od początku wiedzą, że nie działam przeciwko komuś tylko w imię czegoś. Zawsze posługuję się konstruktywną krytyką. Zawsze opowiadam się po stronie merytorycznych argumentów i prawdy./Nie będę się ustosunkowywał do tych komentarzy gdyż każda osoba logicznie i zdroworozsądkowo myśląca wie, że moje działania są prowadzone dla dobra społecznego. Po to by było bezpiecznie, po to by realizowane inwestycje drogowe cechowały się odpowiednią trwałością i można było się nimi komfortowo poruszać./Dziękuję wszystkim co mi dopingują i wspierają w tej trudnej misji jakiej się podjąłem. W walce ze zgnilizną partyjno-samorządową. Z ranczami samorządowymi i marnotrawieniem środków publicznych - naszych pieniędzy. Pozdrawiam serdecznie. Wasz godny przedstawiciel Przemysław Bodnar

pokrętna logika idioty 24.05.2023 11:02
Ja zaloże stowarzyszenie i napiszę w statucie, że będę bronił wszelkimi sposobami przedsiębiorców i mieszkańców przed szkodliwą działanością GP, co się równa przed Bodnarem. W statucie umieszcze soposoby realizacji. No i to bedzie super bo nikt mi nie zarzuci, że robię to bezprawnie.

Złotowianin 23.05.2023 23:52
Panie Bodnar popieram Pańskie działania.Idziesz Pan jak burza,może wreszcie się coś zmieni.

odp 25.05.2023 08:25
zmieni się jak ludzie będą bardziej świadomi i nie dadzą się mamić przez takich jak bodnar

Piotr 23.05.2023 23:16
Jeszcze nie znalazł się taki człowiek, który by wszystkim dogodził.ja osobiście cenię Bodnara za odwagę i upór,że nie boi się mówić głośno,że coś jest nie tak .Każdy z nas rozliczany jest za swoją pracę,wreszcie znalazł się ktoś kto zaczął oceniać prace naszych włodarzy.dla wielu jest niewygodny,wiec wiadomo- będzie miał też swoich przeciwników.

Przemysław Bodnar 23.05.2023 22:05
Ten artykuł ma za zadanie namącić. Sposób w jaki jest napisany jest rodem z portali plotkarskich. Nikogo nie naraziłem umieszczając taśmę ostrzegawczą czerwono-białą, która służy do tego celu. W ten sposób zabezpiecza się powadzone prace budowlane i miejsca stanowiące zagrożenie w przestrzeni publicznej. Osoby logicznie i zdroworozsądkowo-myślące są tego świadome. Do tej pory Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego reagował właściwie na moje zgłoszenia i wszystkie zostały uznane za zasadne. Tak było z zagrożeniem na ul. Łowieckiej i w przypadku pomostów. Zapraszam do dyskusji jawnej na profilu stowarzyszenia czy fb 77400. Nikt takich komentarzy pisanych anonimowo nie bierze pod uwagę gdyż wie, że są pisane przez osoby, które krytykuje w sposób konstruktywny i merytoryczny lub ich wyznawców.

Co za różnica 23.05.2023 22:42
Krytyka konstruktywna to dobra krytyka nie ważne czy podpisana imieniem czy nazwiskiem, ważne jest to co jest w niej zawarte, dobrze wiemy że to co Pan zrobił z zablokowaniem ścieżki rowerowej na Zamkowej nadaje się tylko pod artykuł, I może Sobie pan myśleć i pisać co chce, wielo krotnie pan opisuje swoje artykuły tak ze zawsze pana Musi być na wierzchu, moim zdaniem jest pan zmanipulowany osobami które pana nakręciły, zdrowe myślenie nie pozwoli na to że strzela pan tylko w Pulita Jaskólskiego i Goławskiego, rozumie że Kitela i jastrowie jest całkiem spoko i fajne, przychylność Leszczyńskiego do Pana jest spowodowana tylko Tym że Puli odciął ostrym nożem dotacje na pseudo kolesiartwo od piłeczki Tenisowej, I jak to się mówi żal d... ściska, moim zdaniem słusznie, co do pana osoby, myślę i uważam że czas zejść na ziemię i przestać blokować osoby które są w Pana stronę krytyczni, bo pana portal czy jak to Pan nazywa.Fanpage jak się patrzy to sama Adoracja ludzi którzy W ogóle się nie znają na branży drogowej, pozdrawiam Pana Bednarka przepraszam Bodnara

Przemysław Bodnar 24.05.2023 00:00
Panie Fidurski. Krytyka konstruktywna polega na tym, że merytorycznie odnosimy się do kwestii wobec, których mamy zastrzeżenia. Wskazujemy właściwy sposób wykonania tych rzeczy. Uzasadniamy dlaczego coś zostało niewłaściwie wykonane czy zrobione. Pańska krytyka nie jest konstruktywna. Nie zgadzam się, że uderzam tylko w wymienione przez Pana osoby. Poruszałem również kwestie na drogach zarządzanych przez p. Lacha i Starostę Pilskiego. Interweniowałem również na terenie Jastrowia w kwestiach zgłaszanych przez mieszkańców. Reaguje na otrzymywane zgłoszenia i dokonuję przeglądów technicznych dróg, którymi się poruszam gdy są one w stanie jaki zagraża bezpieczeństwu. Artykuły p. ***ego są rodem z portali plotkarskich stąd i komentarze pod nimi też na takim poziomie.

Nie jestem Pan F. 24.05.2023 10:56
Uważam, że jesteś nakręcony i mydlisz przez upór, aby wyjść na swoje. Artykuł jest merytoryczny, bo wykazał rzezczy, do których nie zakrzyczysz argumentacji. Nie miałeś prawa blokować ścieżki rowerowej. Nie wykonałeś badań. Nie wykonałeś ekspertyzy na podstawie badań. Nie wykonałaś projektu zablokowania pasa. Nie wyznaczyłeś drogi zastępczej. Nie wskazałeś jak ruch zastępczy ma się odbywać. To w świetle prawa była samowola.

Przemysław Bodnar 24.05.2023 20:42
Panie kierowniku robót u Karpińskiego. Nie do mnie należy wykonanie projektu organizacji ruchu gdyż ja nie jestem zarządcą ani wykonawcą robót. Jakbyście nie podkopywali tego muru i nie zagęszczali przy użyciu wibracji to problemu by nie było. Proszę wdrażać na prowadzonych przez siebie inwestycjach organizacje ruchu zgodnie z przepisami. Na inwestycji Brzeźnica-Budy nie wprowadził Pan żadnej organizacji ruchu. Artykuły p. redaktora, który blokuje wyświetlanie swojego nazwiska są rodem z portali plotkarskich stąd i komentarze pod nimi też na takim poziomie. Nie mam zamiaru się z Panem sprzeczać. Cieszę się, że robicie postępy dzięki moim wskazówkom. Nauczyłem chociaż Was prawidłowo układać krawężniki. Będę rozliczać Was jeszcze ze stosowania betonu odpowiedniej jakości tzn. z krajową deklaracją zgodności. Pozdrawiam i do zobaczenia na inwestycjach.

mieszkaniec 11.02.2024 16:52
Oczywiście, że konstruktywna krytyka to dobra krytyka. Problem jest, tylko że ten paszkwil nie można nazwać konstruktywną krytyką, ponieważ nie ma ani słowa o tym, czego Pan Bondar nie dopilnował przy ewentualnym zagrożeniu, jakie miał podobno stworzyć.

realia 22.05.2023 18:23
Panie Bodnar, jak chce pan rządzić w tym mieście, to trzeba startować do Rady Miejskiej. Tam jest prawdziwa władza i zero odpowiedzialności. Ani RIO ani też wyborcy (bo świadomości samorzadowej im brak) radnych nie ukarzą za szkodliwe decyzje. Taki mamy chory system

Do: realia 22.05.2023 18:31
Tylko nie to, kolejny dyletant i szkodnik, który lekceważy przepisy i nie ponosi za to odpowiedzialności ? Jako burmistrza przynajmniej RIO go skontroluje i ukaże, jak będzie łamał prawo

Wyborca 22.05.2023 22:14
Bardzo dobry komentarz, im jesteś głupszy tym lepiej nadajesz się do dzisiejszej rady miejskiej. Bodnar na Przewodniczącego!

PawełK 24.05.2023 10:57
Myślę.że Bodnar nie pokona Koronkiewicza!

trzeba na niego uważać 22.05.2023 16:30
Nie zdziwię się jak ten "wyborczy wojownik" sam coś przymajstruje przy ogrodzeniu, aby udowodnić swoje racje i zyskać poparcie

Justyna 22.05.2023 14:43
Obserwuję działania p. Bodnara od początku jego działalności. Podziwiam jego za konsekwencje w działaniu na rzecz dobra ogółu. Takich osób brakuje. Ten artykuł mocno odbiega od rzeczywistości i można dostrzec, że jest niewiarygodny. W dodatku podżega do nienawiści. Komentarze zresztą też. Panie Przemku trzymam za pana kciuki. Doceniam pański wysiłek. Będziemy z rodziną i znajomymi na pana głosować.

Do: Justyna 22.05.2023 15:38
O naiwności słodka

Tomasz 22.05.2023 10:41
Bardzo stronniczy artykuł. Wystarczy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w komentarzu Bodnara aby się o tym przekonać.

takie są fakty 22.05.2023 16:18
Zapoznałam się z info na jego fejsie i uważam, że to właśnie osoby które bronią Bodnara podchodzą do tematu tylko emocjonalnie. Artykuł mówi rzeczowo jak jest. Facet pod pozorem ochrony rowerzystów, dopuścił się samowoli i złamał prawo, naraził przy tym rowerzystów na realne niebezpieczeństwo ze albo wpadną na barierki albo pod auto próbując tę blokadę ominąć. Kto dał Bodnarowi prawo do takiej samowoli ? Wiadomo, że nie jest właścicielem drogi ani nie pracuje w nadzorze budowlanym. Ktoś zaprzeczy? Tego typu prowokacyjne i nagłośniane akcje każdemu logicznie myślącemu skojarzą się z przedwyborcza autopromocją

Przemysław Bodnar 23.05.2023 21:21
Ten artykuł ma za zadanie namącić. Sposób w jaki jest napisany jest rodem z portali plotkarskich. Nikogo nie naraziłem umieszczając taśmę ostrzegawczą czerwono-białą, która służy do tego celu. O jakich barierkach Pan czy Pani pisze? Swoje działania społeczne prowadzę od ponad roku i robię to w ten sam sposób. Do tej pory Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego reagował właściwie na moje zgłoszenia i wszystkie zostały uznane za zasadne. Tak było z zagrożeniem na ul. Łowieckiej i w przypadku pomostów. Zapraszam do dyskusji jawnej na profilu stowarzyszenia czy fb 77400. Nikt takich komentarzy pisanych anonimowo nie bierze pod uwagę gdyż wie, że są pisane przez osoby, które krytykuje w sposób merytoryczny.

Przemysław Bodnar 22.05.2023 10:25
Nigdy nie użyłem sformułowania, że znam się lepiej od wszystkich. Artykuł ma na celu "mącenie". Autor błędnie interpretuje moje intencje. Osoby czytające moje publikacje wiedzą jakimi wartościami się kieruję. Proszę o zapoznanie się z konfrontacją z burmistrzem, który zdjął umieszczone zabezpieczenie pod linkiem https://www.facebook.com/watch/?v=980835342925021. Po zapoznaniu się, będą mogli Państwo właściwie odnieść się do tego stronniczego artykułu mającego na celu pozbawić mnie wiarygodności. Szczegóły odnośnie realnego zagrożenia znajdziecie Państwo w drugiej części publikacji pod linkiem https://www.facebook.com/glos.pokrzywdzonych/posts/pfbid0Ukar28KXg9A96CiBRdcT2JfvnLXg3v8FKjhbwzbm6BUYKrTk1FUoxHpRZhVDJzwxl. Co do kompetencji stowarzyszeń to zależy czym się one zajmują. To, które ja prowadzę dba m.in. o bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej i działa w oparciu o statut. Osoby świadome wiedzą czyj interes redaktor reprezentuje. Ja dodam tylko, że na pewno nie społeczny. To, że ktoś usunął zabezpieczenie to nie znaczy, że nie było zagrożenia gdyż cały czas ono jest. Ja ze swojej strony zrobiłem co mogłem aby uchronić społeczeństwo przed zagrożeniem. Władza nie przestrzega prawa, bagatelizuje kwestie bezpieczeństwa i czuje się bezkarnie. Ma po swojej stronie machinę policyjno-sądowniczą i takich dziennikarzy z 77400. Nierzetelne dziennikarstwo i przekupni eksperci mają wpływ na opinię publiczną. Przekupstwo, brak prawdy w mediach jest powodem zła i manipulacji do jakich dochodzi nie tylko w Polsce ale na całym świecie. Ja walczę ze sfałszowaną rzeczywistością i się nie poddaję. Prawda się zawsze obroni a kłamstwo prędzej czy później wychodzi na jaw.

stowarzyszenie 22.05.2023 16:52
To są argumenty dla przygłupich. Żaden statut, obojętnie co pan sobie w nim umieścił, nie może być przepustką do łamania prawa

Iza 21.05.2023 19:25
Przecież wystarczy wejść na jego dwie strony na FB żeby zauważyć że tam nie jest wszysko w porządku pod kopułka...jeszcze troszkę i ktoś go w końcu umieści na odpowiednim odziale w Szpitalu w Złotowie

Bogdan 21.05.2023 06:38
Złotwszczyzna tak nakręconego sygnalisty do tej pory nie nosiła. Mieszkam tu już wiele lat, pół wieku niedługo przeleci. Znam nasze społeczeństwo i wiem jedno. Złotowianie nigdy nie akceptowali podpierdalaczy co do zasady. U nas to nie przejdzie, nie jeden próbował zrobić tym sposobem karierę. Wystarczy prześledzić przykłady. Nauka na czyiś błędach jest bezcenna.

Trygon 20.05.2023 21:08
On niczego nie wyjaśni. Od początku śmierdzi czasopismem. Temat pomostów jest ciekawy, ale nikt tego nie ruszy, lepiej na A.Pulita zwalić winę. Najbardziej żałosne jest jak dzieci nomenklatury ubolewają nad pomostami.

Nietak..t 19.05.2023 22:49
Przykre to, że ktoś, kto mógłby przypilnować wielu inwestycji, skoro ma takie kompetencje, kompromituje się stwarzając zagrożenie rowerzystom. Co będzie dalej? Myślałem, że ten Pan chce zwrócić uwagę na niedociągnięcia w realizowanych inwestycjach, a tu brak niespodzianki, będzie kandydował. Myślę jednak, że to bardzo dobrze, niech zweryfikują wyborcy. Może na wiceburmistrza by się nadawał podpowiadając gdzie nie robić błędów. Taki doradca inwestora, zleceniodawcy i wykonawcy oraz instytucji kontrolujących. W sumie dlaczego nie?! Panie Bodnar ! Będę głosował :D

nigdy 20.05.2023 10:55
Nie popieram tego rozumowania. Nigdy taki typ niczego nie doradzi, będzie rzucał kotwicami i wyszukiwał problemów. To kwestia charakteru a nie kompetencji. Nic nie powstanie w mieście, bo nie uzna żadnego projektu, spiętrzy problemy, wyszuka zagrożenia. Proszę prześledzić co ten człowiek publikuje na swoim profilu. Gość siedzi mocno teoriach spiskowych, mam duże wątpliwości do dojrzałości intelektu i psychiki emocjonalnej tej persony. Proszę sobie wyobrazić, że w wielkiej firmie gdzie brakuje inżynierów wypatrzyli tego gościa i wypierdolili z hukiem. Poza tym już jemu jeden i drugi wójt pracę proponował a słyszałem, że starosta też. Jak się to skończyło? Tak, że pozostał darmozjadem na utrzymaniu rodziny. No chyba, że coś sprzedaje na internecie, bo słyszałem, że handluje jakimiś specyfikami, ale co to za praca, dla inżyniera drogownictwa?

Trygon 20.05.2023 21:12
Na kogo będziesz Nietak.t głosował? Na wiceburmistrza?

Xvva 19.05.2023 20:54
Larwami karmiony. Gość albo jest zdrowo jebnięty albo chugon wie co z nim nie teges

Mrówka 19.05.2023 15:52
Tego trutnia ponoć stara utrzymuje z pensji, którą musi wystać na nogach podając specyfiki medycyny Rockefellera, który on uważa za spisek światowy.

XD 19.05.2023 15:54
A gdzie jego stara robi jeśli można?

Przemysław Bodnar 22.05.2023 12:11
Zastanawia mnie dlaczego pod tymi negatywnymi, nie merytorycznymi komentarzami nikt nie podpisał się z imienia i nazwiska. Brak odwagi aby wyrazić opinię? A może wyszłoby, że jest się osobą, co do której ujawniam niewygodne informacje i fakty? Zaspokoję pańską ciekawość. Moja żona pracuje w aptece centrum zdrowia i cieszy się szacunkiem wśród pacjentów.

Przemysław Bodnar 22.05.2023 12:15
Poziom pańskiej wypowiedzi może świadczyć również o jej wiarygodności. Zastanawia mnie dlaczego pod tymi negatywnymi, nie merytorycznymi komentarzami nikt nie podpisał się z imienia i nazwiska. Brak odwagi aby wyrazić jawnie opinię? A może wyszłoby, że jest się osobą, co do której ujawniam niewygodne informacje i fakty lub ich dobrym znajomym? Skąd ma Pan informacje, że nie pracuję? Proszę zmienić źródło informacji.

Roman 19.05.2023 15:36
Wreszcie to zostało powiedziane głośno i otwarcie. Do tej pory ten cyrk trwał w najlepsze.

jeden wielki obłęd 19.05.2023 15:29
Obłęd w oczach, obłęd w działaniu.

Keeper of the Seven Keys 19.05.2023 14:43
Sterydy to słowo klucz. Kto zna temat to wie o czym przypominam.

zachmurzenie duże

Temperatura: 6°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 17 km/h

KOMENTARZE
Autor komentarza: KuracjuszTreść komentarza: Dlaczego zaraz głupek, trzeba szukać pozytywów.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 14:22Źródło komentarza: Szwajcarskie fundusze dla Złotowa – kolejna duża szansa na rozwój miastaAutor komentarza: ale nie oni słabiznyTreść komentarza: jeśli kiedykolwiek dostaniecie jakiekolwiek pieniądze to Wisła popłynie ,w odwrotnym kierunku.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 14:11Źródło komentarza: Szwajcarskie fundusze dla Złotowa – kolejna duża szansa na rozwój miastaAutor komentarza: do wyżejTreść komentarza: Głupek.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 14:08Źródło komentarza: Szwajcarskie fundusze dla Złotowa – kolejna duża szansa na rozwój miastaAutor komentarza: MiauTreść komentarza: Super, powstanie amfiteatr za 24 mln PLN, dzięki czemu będą nowe miejsca pracy, perspektywa dla młodych - rewelacja!!! Co tam jakieś uzdrowiska, komu to potrzebne?Data dodania komentarza: 23.11.2024, 23:59Źródło komentarza: Szwajcarskie fundusze dla Złotowa – kolejna duża szansa na rozwój miastaAutor komentarza: Trzeba to docenićTreść komentarza: Dobrze, że jednak wzięli się za Szwajcarskie. Choć pewnie w ich mediach to nie wybrzmi, ani przez gardło nie przejdzie. Choć co pewne w głębi duszy wiedzą, że fundamenty pod te ogromne środki przygotował Adam Pulit. Ten sam Pulit, któremu w poprzednich kadencjach z ich strony oferowano głównie kłody pod nogi i wyzwiska. A jednak, mimo wszystko, zostawił solidne podwaliny, które teraz otwierają kolejną kasę dla miasta. Ironią losu jest to, że odrzucenie się od strategii i kierunków rozwoju miasta, jakie wtedy krytykowali, teraz muszą krok w krok kontynuować. Nowa ekipa niestety nie ma zbyt dużego wyboru… Ale dobrze, niech będzie. Kibicuję im mimo wszystko, bo warto dla Złotowa. 😊Data dodania komentarza: 23.11.2024, 22:41Źródło komentarza: Szwajcarskie fundusze dla Złotowa – kolejna duża szansa na rozwój miastaAutor komentarza: JaTreść komentarza: Idioci🫣Data dodania komentarza: 23.11.2024, 21:40Źródło komentarza: Szwajcarskie fundusze dla Złotowa – kolejna duża szansa na rozwój miasta
Reklamadotacje rpo
Reklama