Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 29 stycznia 2025 03:58
Przeczytaj!
Reklama

Zaniechanie działań z uzyskaniem statusu uzdrowiska oraz niewykonywanie uchwał Rady Miejskiej

Podziel się
Oceń

Otrzymaliśmy kolejną skargę złożoną do Urzędu Miejskiego w Złotowie. Na wyraźną prośbę grupy pod nazwą „Złotów. Wielkopolskie Zdroje”, reprezentowaną przez Halinę Trojanowicz, która złożyła kolejną składa skargę na Burmistrza Złotowa, w związku z jego zaniechaniem działań mających na celu uzyskanie dla Złotowa statusu uzdrowiska. W skardze podkreślono, że działania Burmistrza godzą w interesy mieszkańców oraz naruszają zasady praworządności.

Grupa „ Złotów. Wielkopolskie Zdroje”

Przedstawiciel Grupy:

Halina Trojanowicz

ul. Słowackiego 8/68

77-400 Złotów

email:[email protected]

Rada Miejska w Złotowie 

Al. Piasta 1

77-400 Złotów

SKARGA 

Na podstawie art. 63 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 78, poz. 483 ze zm.) oraz art. 227 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), składamy skargę na Burmistrza Złotowa Pana Jakuba Pieniążkowskiego w związku z zaniechaniem przez niego procesu uzyskania dla Złotowa statusu uzdrowiska, a tym samym niewykonywanie uchwał Rady Miejskiej w Złotowie.


UZASADNIENIE:

Zaniechanie przez Burmistrza Jakuba Pieniążkowskiego procesu uzyskania dla Złotowa statusu uzdrowiska, czego wyrazem jest usuwanie logo „Złotów Wielkopolskie Zdroje” z publicznych kanałów informacyjnych Miasta, jak również jego krytyczne, publiczne wypowiedzi w tej kwestii, w tym ferowanie przez niego wyroków, nieopartych, ani na faktach, ani też na przesłankach, mogących stanowić realną przeciwwagę dla wypracowanej koncepcji „Złotów Wielkopolskie Zdroje”, a ponadto brak podejmowania czynności w tym zakresie, stanowi naruszenie art. 227 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. 

Burmistrz Złotowa nie jest kompetentny do dokonywania subiektywnej, w tym przypadku negatywnej, oceny, wdrażanego skutecznie od kilku lat kierunku rozwoju miasta, do którego przyjęcia determinowała wielomiesięczna analiza i zaangażowanie kilku tysięcy mieszkańców, a którego zasadność wspierają dodatkowo argumenty badawcze, potwierdzające lecznicze właściwości klimatu Złotowa oraz potwierdzona obecność leczniczych borowin. Burmistrz Złotowa, nie jest zatem uprawniony do działania na przekór faktom, wbrew woli mieszkańców, naruszając tym samym, ich interes. Warto przy tym zaznaczyć, że owy interes nie ogranicza się jedynie do rozumienia „materialnego”. Pojęcie „interesu”, na gruncie języka polskiego, to dobro zarówno materialne, jak i niematerialne, które może być również, dobrem dopiero oczekiwanym, przewidywanym. Słownikowe kierowanie się „interesem”, to także działanie dla powodzenia jakiejś sprawy. W tym przypadku, ochrona tegoż interesu dotyczy przeciwdziałania szkodzie, polegającej na utracie już rozpoznawalnej marki „Złotów Wielkopolskie Zdroje”, słusznie postrzeganej również jako swoisty „klucz” do pozyskania środków szwajcarskich, a tym samym pozbawieniu mieszkańców potencjalnych korzyści.

Ponadto, poza naruszeniem interesu mieszkańców, Burmistrz Pieniążkowski dopuścił się także naruszenia praworządności, poprzez niewykonywanie uchwał Rady Miejskiej w Złotowie.

Tak należy bowiem rozumieć pozostawanie w bezczynności w dążności Złotowa by „stać się miastem o profilu turystyczno-uzdrowiskowym”, o którym mowa w wyzwaniu rozwojowym 3 uchwały Nr XXXVIII.280.2021 Rady Miejskiej w Złotowie z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Gminy Miasto Złotów na lata 2021-2030”. 

Rozwój miasta w tym kierunku, określa również uchwała NR LX.390.2023 Rady Miejskiej w Złotowie z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia „Programu wspierania przedsiębiorczości Gminy Miasto Złotów na lata 2023-2028” oraz fakt przystąpienia Gminy do WZLOT („Wielkopolskie Zdroje” Lokalna Organizacji Turystyczna) uchwałą Nr XXXV.261.2021 Rady Miejskiej w Złotowie z dnia 29 września 2021 r. Już sam brak kontynuacji działań w tym zakresie, z pominięciem ww. posunięć nowego Burmistrza, podejmowanych celem zmarnowania dotychczas osiągniętych efektów rozpoznawalności marki, jest naruszeniem art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.), zgodnie z którym burmistrz wykonuje uchwały rady gminy.

Na specjalną uwagę zasługuje fakt pozyskania 20 mln zł ze środków norweskich, w oparciu o tak zdefiniowaną koncepcję rozwoju „Złotów Wielkopolskie Zdroje” Nieprzypadkowo wniosek Złotowa o dotację, otrzymał najwyższą notę w Wielkopolsce i 6 miejsce w kraju, lecz dzięki wiarygodnej i spójnej wizji rozwoju Miasta. Dodatkowo, niezaprzeczalnym bonusem, jest także możliwość uzyskania nawet 60 mln z funduszy szwajcarskich, ponieważ najprawdopodobniej, najmocniejszą pozycję będą miały te gminy, które były dysponentami środków norweskich. Pan Pieniążkowski, „odrzucając” sprawdzoną (zwycięską) koncepcję, pozbawia naszą Gminę istotnych szans pozyskania ogromnego dofinasowania, a w konsekwencji, środków na rozwój Miasta. Oczywiście, przy założeniu, że w ogóle podejmie jakikolwiek starania w tym temacie. O przygotowaniach do złożenia wniosku, nowy Burmistrz się bowiem nie wypowiada, a biorąc pod uwagę ograniczony czas na wykonanie tych czynności (do 16 grudnia 2024 r.), przypuszczalnie bardzo skomplikowanych i pracochłonnych, ten brak aktywności, już można przyjąć za uchybienie. 

Zważając na powyższe, postawa Pana Pieniążkowskiego godzi w wyrażoną w art. 7 Konstytucji RP, zasadę, iż organ władzy publicznej działa na podstawie i w granicach prawa. Tym bardziej, że pochopność w działaniu obecnego Burmistrza, powodowana najprawdopodobniej osobistym odwetem na poprzedniku, zagraża interesom Miasta i negatywnie rzutuje na wizerunek organu, którego funkcję mu powierzono, a przez to, również Gminy, w imieniu której występuje. Zachowanie obiektywizmu i kompetencje, są nie tylko społecznie oczekiwane, ale niezbędne dla ochrony interesu publicznego, co najwyraźniej, pan Pieniążkowski świadomie ignoruje. 

O premedytacji, w tym zakresie, świadczy fakt, że ww. uchwały, są podpisane przez Jakuba Pieniążkowskiego - Przewodniczącego Rady Miejskiej. Istotą jest zaś to, że pan Pieniążkowski, przyjmując funkcję burmistrza, zobligowany został do podejmowania czynności w formie przewidzianej prawem, zarówno w zakresie inicjatyw, jak i powstrzymaniu się od działań z nim sprzecznych, a prawne dyspozycje, zmierzania Złotowa do osiągnięcia statusu uzdrowiska albo obszaru ochrony uzdrowiskowej, są mu nie tylko doskonale znane, ale przede wszystkim przez niego wówczas akceptowane. Dowodzą tego, nie tyle podpisy pod wspomnianymi uchwałami, co sposób głosowania, będący wyrazem ich poparcia oraz osobisty udział w Kapitule Marki Złotów na etapie jej kształtowania. 

Za arogancję można uznać również, negację potencjału uzdrowiskowego Miasta, wobec analizy PAN przytoczonej, w przywołanej wyżej Strategii Rozwoju „…na podstawie zebranych informacji i zbudowania założeń funkcjonalnych przestrzeni oraz stref ochronnych potencjalnego uzdrowiska, istnieją podstawy by ubiegać się o taki status.”

Nadmienię przy tym, że odrębnego rozważenia wymagać będzie spełnienie przesłanek określonych w art. 231 § 1-3 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. z 2024 r. poz. 17), przekroczenia uprawnień i niedopełnienie obowiązków przez Burmistrza Jakuba Pieniążkowskiego. Zgodzić się należy bowiem ze stwierdzeniem, że funkcjonariusz publiczny przekracza swe uprawnienia lub niedopełnia ciążących na nim obowiązków, również wówczas, gdy będąc wyposażonym przez państwo w określony zakres uprawnień i obowiązków, zawodzi zaufanie, którym został obdarzony. W następstwie czego, podmiot, którego jest przedstawicielem, nie jest reprezentowany w sposób właściwy, czy wręcz sprzeczny z prawem. Zachowanie Pana Pieniążkowskiego, powodujące negatywne skutki dla Miasta, będzie w konsekwencji, oczywistym do uznania, działaniem na szkodę interesu publicznego.

Reasumując, zwracamy się o właściwą ocenę sytuacji i uznanie wniesionej skargi za zasadną, co zobliguje Burmistrza do kontynuacji przyjętego kierunku rozwoju miasta pod marką „Złotów Wielkopolskie zdroje” i zmobilizuje do działań w zakresie pozyskania środków na dalszy rozwój w ramach ogłoszonego naboru w szwajcarsko – polskim programie współpracy, a także innych czynności, by zapewnić skuteczność w osiągnięciu tak arcyważnego celu, jakim jest uzyskanie przez Miasto statusu uzdrowiska. 

Do wiadomości:

Redakcja 77400.pl,



 


Napisz komentarz

Komentarze

Też chcemy wiedzieć gdzie i dlaczego. 01.12.2024 12:01
Pani Trojanowicz? A co pani chce dowieść ta skarga? Czy nie widzi pani tego co na jawie i nadal trwa w wizjach poprzednika. A gdzie i za co dzisiaj chcę pani z tak zabetonowanego i zatłoczonego na ulicach małego miasta zrobić ,, UZDROWISKO ". Dlaczego pani nie pyta o budżety miasta od 2015r, dotacje, subwencje na inwestycje, Fundusze Norweskie itd, gdzie się one podziały. Dziewięć lat zapowiedzi, projektów i nic w kierunku WZZ nie powstało, można powiedzieć fundusze i poprzednik wyparowały i teraz ten po nim ma co?. Oczywiście że pan Pieniążkowski powinien przyjąć te skargę na niego i dać odpowiedź że ma pani rację dochodząc co z Złotowskim Zdrojami z zaznaczeniem że adresat skargi nie ten. To pan Pieniążkowski tak jak obiecywał w kampanii, powinien na podstawie tej skargi widząc postępowanie kontrolne na co do chwili objęcia przez niego stanowiska burmistrza poszły stracone miliony, które miały być przeznaczone nie tylko na ,, UZDROWISKO ". A może pani wie na co poszły, jeśli tak to może być pani świadkiem w własnej sprawie.

Egon 01.12.2024 12:39
Kim ty jesteś? Ślepym i głuchym? Nic nie widzisz, nic nie słyszysz? Przedszkole nr2, WTZ, tężnia, boisko, camperownia, siedziba Mierzy wysoko.

Marta, mieszkanka. 01.12.2024 20:21
Egon a gdzie ty żyjesz bo z tego co wymieniłeś to prawie wszystko kończy obecny Burmistrz. W komentarzu do którego się odnosisz padło konkretne pytanie o inwestycje nie inwestycyjki. Inwestycje bo ta z boiskiem i miejscami dla kamperów, widmo są jeszcze nie ukończone. To samo dotyczy osławionej Tężni, która już schnie i też jest kończona przez obecnego Burmistrza. Człowieku coś ty wymienił, przecież ty wystawiłeś jak najgorsza ocenę A. Pulitowi i to za prawie dziesięć lat. Co to za inwestycja ,, siedziba ", czy ty myślisz o tej którą zajmował prawie dekadę w UM. No wiesz głupio pytasz więc i ja zapytam, ciebie, czy ty nie widzisz różnicy pomiędzy inwestycyjkami Pulita a Wełniaka. Ja ze swojej strony mogę ci jeszcze do twojej wyliczanki dodać kapliczkę na Staszica jak i muszelkę przy Al. Piasta. Nie chcę już wspominać o stoiskach na przebieranie niemowlaków jak i ich karmienie co nie zostało wykonane do końca a pieniądze poszły w kibinimatru. No widać, kto tu jest ślepy i nie wie co rzeczywiście za dziesiątki milionów zrobił poprzednik obecnego Burmistrza. To co zrobił a raczej nie zrobił, nie da się obronić, to trzeba rozliczyć. Na koniec, człowieku, korzystaj z całego miasta i wszystkiego co miasto zawdzięcza, było nie było byłemu Burmistrzowi S. Wełniakowi. Tej prawdy bez względu na poglądy polityczne, nie da się zakłamać.

koQu 02.12.2024 11:43
obecny burmistrz nic nie kończy, wjechał na gotowe. nic sensownego też nie zacznie, to akurat wiemy wszyscy.

do Też chcemy wiedzieć gdzie i dlaczego. 01.12.2024 13:15
jak co po nim ma? Z WZZ UZBROJONO TERENY INWESTYCYJNe. Ten juz opierdolił jedną działkę za 4 miloiony Tegowcom. Skąd ty się urwałeś?

AGORA 01.12.2024 21:01
,, Ten już opierdolił ". Widać żeś spod tych ośmiu gwiazdek, żyjący polityką krajową i za nic masz to że poprzednik przewalił kilkadziesiąt milionów na różne projekty z których niewiele a tak naprawdę, nic nie powstało i to cię zadowala. Niby uzbrojone tereny pod WZZ, nic nie znaczą bo co dalej. Jak napisano powyżej dziesiątki milionów poszły a to co zostało zjadła inflacja. Tak więc tylko tacy jak ty z pustego naleją, tym bardziej że materiały budowlane do budowy twoich WZZ, poszły w górę o 100%. Co do tego co wymieniłeś w kwocie 4 milionów, jeśli było by prawdą, to tylko wzmocniło by mikry budżet miasta a to nie strata lecz zysk. Teraz tylko pilnować by ten zysk był dobrze zainwestowany. Z twojego wulgarnego komentarza, jasno wynika że jesteś zwolennikiem wydawania pieniędzy podatników na ciągle, nowe projekty inwestycyjne bez żadnej kontroli ich w trakcie budowy. Jesteś jednym z tych, którzy wolą miasto biedne z zadłużone z tablicami ,, Teren pod inwestycje ". Być może koledzy deweloperzy na twój uzbrojony teren siądą bo za co ty z twoją wiedzą, chciałbyś kończyć a może zacząć i od czego nowe WZZ plus. Nie na takim zarządzaniu finansami publicznymi jak w latach 2015÷2024, polega burmistrzowanie. Nikt kto płynie dobrym kursem nie ucieka z pokładu. Przecież ten super, mógł próbować zostać Burmistrzem na kolejne 5 lat. Być może twardy upadek pokazał by prawdę czasu i dzisiaj nie obrażał byś bezpodstawnie obecnego Burmistrza.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 01.12.2024 13:26
Macie odpowiedzieć : co w zamian jeśli nie Uzdrowisko ? nie macie żadnego programu Rozwoju Miasta Złotów ! Było "zdanie Urzędu Miasta " dnia 7maja 2024r. macie protokół zdawczo-odbiorczy ? to było . Teraz PRZYSZŁOŚĆ MIASTA JEST ISTOTNA. Kasy macie bardzo dużo.O ubieganie się o Fundusze Szwajcarskie nic nie słychać ? Nagle Jakubowi Pieniążkowskiemu zmieniły się wizje i odstąpił od kierunku Rozwoju Złotowskich Zdrojów,które on sam chciał i podpisał się osobiście pod tym kierunkiem Rozwoju ZWZ dnia 13 lipca 2020r będąc Przewodniczącym Rady Miejskiej .A teraz o tym zapomniał ? zakręcił w odwrotną stronę i neguje wszystko co było przed 7Maja2024r. To kretyństwo do potęgi Ntej .!! a brał spore pieniądze.Wykołował i zakpił z mieszkańców,którzy w Referendum ,zagłosowali ,własnie za tym kierunkiem Uzdrowiska w Złotowie.Jest protokół z tego Referendum,że 3000 osób chciało tego samego co wówczas Pieniążkowski :UZDROWISKA. Uzdrowisko było planowane w Budynku po byłym rodzie, Działyńskich,w pobliżu jeziora i lasów Nadleśnictwa Złotów.Byłoby 200 miejsc pracy dla ludzi o różnych profesjach. Trwały rozmowy o zakupie tego pałacu. Program Uzdrowiska to był odpowiedni dla czystego powietrza.potwierdzony Certyfikatem Jakości jak też odwierty,że jest solanka lecznicza, również odwierty dowiodły,że są borowiny lecznicze,na obszarze 1ha,na ul.Wodociągowej.Jest na to Certyfikat jakości borowin na okłady leczenia schorzeń dla TAK DUŻEJ ILOŚCI CHORYCH STARYCH LUDZI ALE NIE TYLKO BO TEZ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH I TYCH NA ZWOLNIENIACH LEKARSKICH L-4. Społeczeństwo naszego powiatu 50 tysiecznego,nie musiałoby wyjeżdżać daleko do Sanatorów bo mieliby blisko,na miejscu. Więc na to poszły Fundusze Norweskie 20mln zł.łącznie z dokumentacjami na poszczególne inwestycje. Chciałam kontynuacji tego programu ponieważ UWAŻAM,ŻE ZYCIE I ZDROWIE NASZEJ LOKALNEJ LUDNOŚCI JEST NAJWAŻNIEJSZE I NAJCENNIEJSZE DLATEGO NAPISAŁAM TĘ SKARGĘ ,GDYŻ PO OBJĘCIU STANOWISKA BURMISTRZA PRZEZ JAKUBA PIENIĄŻKOWSKIEGO ZACZĘŁY SIĘ DZIAŁANIA DESTRUKCYJNE,ZACZYNAJĄC OD ZMIANY LOGO MIASTA ZŁOTOWA.WYMAZYWANIA W SOCJAL MEDIACH "ZŁOTÓW WIELKOPOLSKIE ZDROJE" . itd ,itp. to be continius..Halina Trojanowicz

Bez znieczulenia. 01.12.2024 21:27
Nie bądź śmieszny, bo co Pieniążkowski jako przewodniczący rady miejskiej mógł chcieć to widzieliśmy, gdy Burmistrz Pulit stawiał go i całą Radę Miasta pod ścianą. To do czego pijesz w sprawie Wielkopolskich Złotowskich Zdrojów to sprawa jednej i tej samej osoby, mianowicie Burmistrza Pulita, który przez długie pięć lat stawiał swoje warunki, uciekając przed sesjami Rady Miasta. To że Złotowskich Zdrojów nie ma a są Smogowe Zdroje, chcecie czy nie, to dzieło poprzednika. Dzisiaj o tym wiedzą wszyscy mieszkańcy a blade Logo Miasta w pełni odzwierciedla to za co zapłacono a co, nigdy nie powstało. Tu nie ma co dumać, trzeba tylko dostrzec sedno sprawy bo pieniądze na Złotowskie Zdroje były i niech nikt kitu nie wciska kitu, że zostały przez miasto wkopane w uzbrojenie terenu. To się w ogóle nie trzyma kupy, bo miasto uzdrowiskowe nie może być niewolnikiem jednego miejsca w terenie bez kompleksowych inwestycji zdrojów z zapleczem kulturalno rekreacyjnym niezależnie od pory roku w całym mieście. Zresztą ten kto przeczytał projekty jak miały wyglądać inwestycje WZZ, ten wie w czym rzecz. Wracając do loga miasta to rzeczywiście wraz z zmiana burmistrza, powinno też być nowe, bardziej kolorowe tym samym bardziej zdrojowe. Miasto Złotów swoje lata zielonych i kwitnących zdrojów już miało, no ale to inne czasy a czy jeszcze będzie mogło mieć na dzień dzisiejszy, bardzo wątpliwym jest.

pytanie do obecnego burmistrza Pieniążkowskiego 28.11.2024 19:20
Teraz jaki program Rozwoju miasta Złotów ? od maja 2024r. z podaniem dat rozpoczęcia i zakończenia Nowych Inwestycji dla Złotowa?

Złotów Wielkopolskie Zdroje 27.11.2024 11:47
Jakubie Pieniążkowski,niegodny jesteś aby nazywać cie Burmistrzem miasta Złotowa. Po 6 miesiącach urzędowania namyślania się (ale 105000zł zgarnąłeś z UM)okazało się ,że jesteś nieprzygotowany na Rozwój miasta Złotowa, ponieważ dnia 25 listopada 2024r. zwołałeś ZEBRANIE w UM aby ci podpowiedzieli.. Nie przyszli ,nie podpowiedzieli bo chcą UZDROWISKA z SANATORIUM (Referendum z 13 Lipca 2020r.) A wy za Fundusze Szwajcarskie chcecie 1.) remont dworca kolejowego 2.) uzbrojenie terenu 60ha za przepompownią i 3.) tor koło jeziora Proboszczowskiego dla "Złotowianki" Remonty zawsze zawsze,wykonuje się ze środków bieżących a nie z F.Sz. Okazało się,że NIE MACIE ŻADNEGO PLANU NA ROZWÓJ MIASTA ZŁOTÓW NA TĘ WASZĄ KADENCJĘ. ODSTĄPILIŚCIE OD ROZWOJU "ZŁOTÓW WIELKOPOLSKIE ZDROJE " Z WASZEJ BUTY I ZŁOŚLIWOSCI NIE MAJĄC NIC W ZAMIAN. Gdyby UM kontynuował program Rozwoju miasta po poprzedniku Adamie Pulicie całe miasto cieszyłoby się a my wszyscy ochoczo byśmy wam pomagali. Przyjcie RIO,wyrzuci wam z programu F.Sz. remonty. A kiedy wpłyną pieniądze z zewnątrz na "drogi strategiczne " ? Halina Trojanowicz

Hej 27.11.2024 14:52
Wiele tu prawdy

Głos wielu mieszkańców. 01.12.2024 12:44
Słusznie napisano ,, kiedy wypłyną pieniądze z Złotowskich Zdrojów do miasta ". Wszyscy na to czekamy tylko wielu zapomniało że 80% tych pieniędzy już wypłynęło za poprzednika obecnego Burmistrza i gdzie one są? Gdzie widać dotychczasowe inwestycje, proszę napisać w których miejscach i co mają wspólnego z uzdrowiskiem Złotowskich Zdrojów czy wręcz z miastem uzdrowiskowym. Zdecydowanie można powiedzieć, napisać że, gdyby nie burmistrzowanie poprzednika, zasmogowanie, zabetonowanie zamarketowanie centrum miasta i zniszczenie Starego Miasta to nadal mogli byśmy mówić o WZZ i żądać kontynuacji programu od obecnego Burmistrza. To prawda że w zniszczeniu Starego Miasta w bez konsultacyjnej inwestycji swój udział miał wieloletni Naczelnik i Burmistrz S. Wełniak. Z tym jednak że jego inwestycja nie przewidywała ruchu dwukierunkowego na drodze szer 3,5 m w centrum Starego Miasta. Gdyby wrócić do asfaltowej dwukierunkowej drogi W. Polskiego, przywrócić ogólny ruch dwukierunkowy sprzed 2005r. w centrum Starego Miasta, to byłby duży krok w naprawie zła, które wyrządzono miastu. Miastu, które tak nigdy nie wyglądało nawet wtedy, gdy ruch samochodowy był kilkukrotnie mniejszy. Jak można tworzyć jakiekolwiek Zdroje, zmniejszając ulice zarazem zwiększając na niej ruch poprzez zgodę na deweloperska zabudowę jego centrum. Pani Trojanowicz, przecież to tysiące dodatkowych samochodów. Jak to jest że nie wie pani kto za taki stan miasta odpowiada i jeszcze chce pani Złotowskich Zdrojów. Jeśli tak to gdzie i dlaczego za ten stan choćby na Starym Nowym Mieście, za występujący tam bałagan drogowo smogowy chcę pani obwinić obecnego Burmistrza. Przecież dobrze pani wie że zapowiadana wielko obszarowa Rewitalizacja ll Starego Miasta w ramach Złotowskich Zdrojów na którą też wydano setki tysięcy złotych za burmistrza Pulita nie została wykonana. Teraz to już możemy zapomnieć o jakichkolwiek Zdrojach a jak już to naprawiać wyrządzone miastu zło choćby poprzez przywrócenie normalnego ruchu w mieście, takiego jakie było przed 2005r. Komu było potrzebne wciskać Lobżenicę do Złotowa.

Emerytka 01.12.2024 14:55
Tak, zmierzamy do miasta emerytów, tak na 10 tys. mieszkańców. I starczy, po kiego ch... nam jakieś zdroje? Po co nam cokolwiek?

Marrika 01.12.2024 15:30
No nie POdszyta ,,EMERYTKA " czyli młodociany zakompleksiony jajcarz bo pewnie tak o sobie myśli. Miasto Emerytów, tylko jak to się ma do tego co widać wokół, wszędzie młodość z Polski jak i z zagranicy. Gdzie ty chłopcze się szlajasz że tego nie widzisz. Miasto oficjalnie ok. 19 tys mieszkańców ale to nie do końca tak bo kilka tysięcy to młodzi, młode małżeństwa z powiatu, które wynajmują setki mieszkań deweloperskich id ich właścicieli. To osoby, rodziny, które nie są meldowanie w Złotowie a w miejscach skąd przyszli. Oni tu pracują i tylko mieszkają bo gdzie by mogli indziej skoro SM, miasto mieszkań lokatorskich, komunalnych nie buduje. Poza tym miasto Złotów jest obszarowo małym w jego granicach nie uzbrojonym pod miejskie inwestycje mieszkaniowe, stąd w centrum więcej już przyjąć nie może. Chłopcze wyjdź do ludzi, do młodych w mieście, tu tyle szkół że pewnie pojąć nie możesz a w nich nie Emeryci a ci, którzy bywają wśród młodych i z nimi obalają twoje nieprawdziwe stwierdzenie. Jak chcesz jeszcze coś napisać, to najpierw się zastanów nad tym co. .

Do Marrika 03.12.2024 20:41
Stek bzdur

Młoda 03.12.2024 16:44
Emerytka z ciebie, jak z koziej po**y raizen tasza. Żadna emerytka w swojej pisowni CH**u, nie użyje tego słowa.

Wojtek 26.11.2024 22:08
Choćby skały srały to P. Pieniążkowski jest Burmistrzem. Inna sprawa, to to, że nigdy nie wyjaśnił jakie ma plany jeśli chodzi o rozwój Złotow. Dlatego powinno się go zmusić do pokazania jakie ma plany i roczne i czteroletnie.

Sviera 26.11.2024 23:30
Hm - tańce, hulanki i swawole. W ciepłe miesiące mecze piłkarskie

Salwa 02.12.2024 17:06
Zgadzam się z Wojtkiem. J.P.jak dotąd nie podał żadnych planów rozwoju miasta. Zauważamy ,że na obronę ma atak. Atakować poprzednika. Skąd my to znamy? Kaczor przez 8 lat atakował Tuska. Teraz przez iks lat ekipa J.P. będzie atakować poprzednika... Zobaczycie !

Złotów Wielkopolskie Zdroje 17.07.2024 13:55
Obejrzałam dzisiaj budującą się TĘŻNIĘ .Jest piękna okazała,którą Jakub Pieniążkowski jako już nowy Burmistrz nazwał BUNKIER. Panie Pieniążkowski,czy bunkry buduje się w górę czy w dół ? Mieszkańcy już mogą oglądać tę wielką inwestycję na ul.Mokrej w Złotowie.Ukończona Tężnia ma być do końca roku.Nie możemy już się doczekać.

77400.pl 16.07.2024 10:01
Drodzy Państwo, Od poniedziałku 15.07.2024 wykonywana jest aktualizacja systemu CMS, której celem jest wdrożenie nowej wersji frameworka Symphony. Prace programistyczne związane z przenosinami całej infrastruktury systemu CMS na nowy framework przedłużają się - co spowodowało aktualnie występujące utrudnienia w dostępie do panelu administracyjnego. Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Programiści starają się maksymalnie szybko zakończyć trwający proces i udostępnić naszej redakcji panel administracyjny. Zapewniamy, że wszelkie artykuły, które oczekują na publikację po ustaniu prac będą dostępne. Redakcja 77400.pl

biuro analiz 16.07.2024 08:29
https://zlotow.pl/Konsultacje_spoleczne_Czy_uwazasz__ze_wybrany_kierunek_rozwoju_miasta_jest_sluszny.html czy jako pierwszy na protokole nie widnieje przypadkiem podpis pieniążkowskiego?

Złotów Wielkopolskie Zdroje 16.07.2024 09:30
Tak.Wybrany kierunek rozwoju miasta Złotów jest słuszny jako marka"Złotów Wielkopolskie Zdroje" Pieniążkowski ma strasznie krótką pamięć być może już zaawansowaną Demencję. On musi być odwołany z Urzędu Miasta Złotów. I tak się stanie.Arivederci Pieniążkowski.

Konononono 11.07.2024 11:16
Szkoda. To byłaby szansa na rozwój miasta. A tak, co? Nic

B 11.07.2024 16:13
Konononono 11.07.2024 11:16
Szkoda. To byłaby szansa na rozwój miasta. A tak, co? Nic
Jaki rozwój? Wydobycie borowin odbywa się metodą odkrywkową, co zmieniłoby te piękne zielone tereny w krajobraz księżycowy. Poza tym w miejscowościach zdrojowych wyznaczą się strefy, ostatnia z nich znajdowałaby się na terenie Gminy Złotów, a Gmina Złotów nie jest zainteresowana uczestnictwem w tym przedsięwzięciu. Bez Gminy zdrojów nie będzie.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 11.07.2024 17:11
Pieniążkowski, was nie będzie a "Złotów Wielkopolskie Zdroje" będą.

Notts 13.07.2024 14:04
Kononowicz, to ty!? Masz rację, nic nie będzie!

Złotów Wielkopolskie Zdroje 09.07.2024 08:45
Pierwsze kroki Jakuba Pieniążkowskiego w Urzędzie Miasta jako nowego burmistrza to było wygumkowanie LOGO i "Złotów Wielkopolskie Zdroje" a w wygumkowane miejsce wpisał ,w socjal mediach :miasto Złotów .jak już to polsku ,poprawnie powinno być :Złotów miasto.Obecnie znów poprawił ?Jak jest ? W pierwszej naszej Skardze ,właśnie na te wygumkowania,na Urząd Miejski,Jakub Pieniążkowski nie wiedział,kto wygumkował "Złotów Wielkopolskie Zdroje ",w jego dokumentach !! Hipokryzja J.P. nie zna granic,będąc już burmistrzem,nie wie kto wygumkowuje nazwę "Złotów Wielkopolskie Zdroje" Może myszy ? Jak się tych myszy namnoży w U.M.to może być tak jak "myszy Popiela zjadły". Radzę panowanie nad dokumentami J.P.w Urzędzie Miasta Złotów aby myszy burmistrza nie zjadły.

popieram 09.07.2024 08:26
Oni zawsze obrażaniem kogoś.Nauczcie się pachołki kultury.

Nothing 08.07.2024 23:29
Mam nadzieję, że burmistrz Pieniążkowski lada dzień określi kierunek rozwoju miasta, bo 5 lat szybko zleci. Nie daj Bóg na niczym

Metalowiec 09.07.2024 11:22
A on juz wrócił z Warszawy do pracy?

PIP 10.07.2024 17:29
oj, to proponuję sprawdzić rozliczenie delegacji, ponieważ grupa inkwizytorów ścigająca A.Pulita, ma specjalizację w tym zakresie. Wiedzą, że trzeba rozpisać delegacje do Piły na dwóch, a jedzie jeden

Fill 12.07.2024 16:06
On w Warszawie był na Metalikach więc nie może nic rozpisać.

rimini 08.07.2024 18:11
Nie wiem co wy palicie i pijecie ale to wam szkodzi. Jakie Zdroje w Złotowie hahahahaha . Jak czytam jaki poprzednik był dobrym gospodarzem to śmiać mi się chce , musieliście mieć dobry układ i interes z nim bo nic innego nie można o nim powiedzieć jak tylko to że zrujnował Złotów skłócił i podzielił tak jak Wasz ukochany PIS . Może najpierw drodzy fani pulita rozliczcie go z funduszy Norweskich a potem wychwalajcie bo oprócz slupa z betonu , muszli klozetowej i boiska to nic więcej z 20 mln nie zrobiono tylko zmarnowali na zadania miękkie typu spotkania . Za to powinien ktoś beknąć.

Halina 08.07.2024 19:20
Ty jakieś rimini. Podaj nazwisko. Tylko tyle ci powiem,że twoje insynuacje są chybione i mściwe. Z sufitu zebrane.Przedstaw się i powiedz co ty dla Złotowa zrobiłeś dobrego?

odp 16.07.2024 20:13
Podam ci jego nazwisko. To Koronkiewicz. Na sesjach pieprzy to samo

Halina 16.07.2024 20:38
Być może.Słyszałam transmisje Rady Miejskiej,ostatniej to faktycznie ,wystrzelił do Radnego Stanisława Wojtunia,który jest najmadtzejszym radnym,zapytał Pieniążkowskiego co dalej z Wielkopolskimi Zdrojami to nie odpowiedział J.P. tylko wyrwał się Koronwiewicz i w apodyktyczny sposób "przestań o tych zdrojach' Czy tak równy radny do równego powinien się odezwać??? To świadczy o bardzo niskiej kulturze osobistej ,który nigdy radnym nie powinien być ale zauważyłam ,że to najlepszy kolega J.P. wszędzie ich razem było na plakatach,głównie na Domańskiego i na Chojnickiej a często tamtędy przechodziłam,idąc na grób moich Rodziców.

Halina 16.07.2024 20:46
Przepraszam.Miało być najmądrzejszym. Ale jak się pisze i zajada czereśnie to takie chochliki wyskakują.

Jurek z Piasta 08.07.2024 20:17
Pieniążek(grosik)powinien zapłacić za dodatkowe wybory. Od tego zacznijcie.Za Pulitem jeszcze będziecie tęsknić. Tusk też zapłaci za CPK,telewizję i bodnarowców.Tym razem nie pójdzie w niepamięć.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 09.07.2024 08:58
Jurku obiecujemy,że Jakub Pieniążkowski sam musi zapłacić za swoje błędy.On już na stronie VIP ogłasza,że z naszych podatków to ma pójść.Złodziej siedzi na Urzędzie. Do Sądu go podamy.Nie pozwolimy kraść.

Halina 09.07.2024 17:17
Jeszcze "rimini" zapytam,co to znaczy wasz ukochany PIs? Ja nigdy w Pisie nie byłam ani nie jestem.Chętnie dowiem się do kogo pijesz? Pieprzysz w bambus,że jakiś układ i interes.Cymbale puknij się w ten głupi swój łeb i nie gdybaj jak nic o Ludziach nie wiesz. To zapewne ty działasz tylko na układach i interesach .Napisałeś o sobie to podaj w końcu to twoje nazwisko i z kim masz te układy i interes ?

Max 10.07.2024 17:36
r i "mini" co? mini wiedza, mini kumanie, czy minimalne pojęcie o czym pisze?

Świstak 08.07.2024 09:31
głosowanie na WIELKOPOLSKIE ZDROJE https://www.youtube.com/watch?v=LQmjjHNgOvA

Złotów Wielkopolskie Zdroje 08.07.2024 11:19
Świstak jesteś rewelacyjny.Te 3 tysiące osób ,które zagłosowało za "Złotów Wielkopolskie Zdroje" to dla Jakuba Pieniążkowskiego "mniej niż zero" ,który na meczach naczytał się Bajek o Cesarzu i poddanych. Jakubie Pieniążkowski,zawróć i nie idą tą drogą,która prowadzi do nowych Wyborów na Burmistrza i nowych Radnych. Chcemy powrotu na Burmistrza Adama Pulita,który w bezbłędny sposób dokona,że Złotów stanie się UZDROWISKIEM Z SANATORIUM.Wesprzemy Adama Pulita w dalszym budowaniu marki "Złotów Wielkopolskie Zdroje".Oby się zgodził,którego pozdrawiamy.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 08.07.2024 09:00
Destrukcyjne Działania Jakuba Pieniążkowskiego objawiło się też, w Urzędzie Miasta ,w Złotowie po Wyborach na nowego Burmistrza,który za sobą wprowadził 12 Radnych/bezradnych aby każdą Uchwałę przegłosować.To jest gang a nie Urząd Miasta z RM. To zjawisko negatywnie wpływa na nasze,piękne miasto,gdy tymczasem nowi radni opluwają błotem nasze miasto ,że jest brzydkie.To zróbcie miasto pięknym a nie robić w swoje gniazdo. Negatywnie wpływa także na nas mieszkańców,zaczynając w UM od podwyżek dla siebie pensji i diet do najwyższych potem zakup i drukowanie w Aktualnościach Lokalnych za 30 tys.nowych kalendarzy (pewnie z ich gębami) a teraz przygotowują się do Wyborów Uzupełniejających 21 Lipca 2024r. przez błąd Jakuba Pieniążkowskiego,przez jego zachłanność,że chciał być i Radnym i Burmistrzem jednocześnie ale przepisy prawne na to nie pozwalają. To Jakub Pieniążkowski o tych konsekwencjach wcześniej nie wiedział ? Burmistrzem chciał zostać a nie wiedział,że przepisy na to nie pozwalają? Wstyd i Hańba panie Pieniążkowski.Jest pan także w Radzie Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej PIAST w Złotowie.Tęga głowa .Osoba ,której zachowanie jest destrukcyjne,wyróżnia się cechami takimi ,jak : agresja,wrogość komunikacji z mieszkańcami co pokazał przed wyborami,że na Debatę w Telewizji Asta się nie stawił.Zlekceważył Wyborców aby o jego planach mieszkańcy się nie dowiedzieli nic. To tak potajemnie,zachowuje się Samorządowiec,który chce rządzić a raczej psuć miasto ponieważ nie chce kontynuacji obranego kierunku od lat przez ówczesnego Burmistrza Adama Pulita,który wraz z wybitnymi urzędnikami zainwestowali 20 mln zł w markę "Złotów Wielkopolskie Zdroje" i jest przygotowana pełna dokumentacja przez Burmistrza Pulita aby Złotów stał się UZDROWISKIEM i za 3-5 lat z SANATORIUM. J.Pieniażkowski ma wszystko przygotowane,gotowe aby starać się o FUNDUSZE SZWAJCARSKIE na rozpoznawalnej już marce " Złotów Wielkopolskie Zdroje" to praca na rzecz miasta a nie swoje "widzimisie" p.Pieniążkowski. W wojsku za zdradę kula w łeb.

sam pokaz co potrafisz a jak nie potrafisz nie pchaj się na Afisz 08.07.2024 11:07
p.J.Pieniążkowski ,wysokie IQ mają osoby ,które więcej satysfakcji mają z pracy w samotności niż w towarzystwie tylu bezradnych.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 05.07.2024 10:56
Kochani.Dobrego Weekendu wam życzę,w szczególności zwolennikom, marki "Złotów Wielkopolskie Zdroje". Halina

Hej 05.07.2024 12:37
Złotów Wielkopolskie Zdroje 05.07.2024 10:56
Kochani.Dobrego Weekendu wam życzę,w szczególności zwolennikom, marki "Złotów Wielkopolskie Zdroje". Halina
Pani Halino, wytrwałości. Wśród tak wielu duraków tylko pani ma ja... Wiadomo co

Obiektywnie 05.07.2024 10:47
Aktualności Lokalne wraz z Jakubem Pieniążkowskim/radnym w 2023r. ekscytowali się artykułami ze zdjęciem J.P. aby coś głupiego napisać na ówczesnego Burmistrza Adama Pulita,gdyż zazdrościł J.P. Burmistrzowi nagród i pochwał ,z działalności na rzecz "Złotów Wielkopolskie Zdroje" Gazeta AL niedługo przejdzie do Muzeum no bo nikt prawie jej nie czyta. A Jakub Pieniążkowski,zachowuje się obecnie jak maluch,który "na złość Babci odmrożę sobie uszy"-nie założę czapki. A z zazdrości o poprzednika J.P. nie popiera marki" Złotów Wielkopolskie Zdroje" To hipokryzja bo zmienił obrót o 180* .

Wish from EU Poland Złotów 04.07.2024 09:06
4 JULY INDEPENDENCE DAY. GOD BLESS AMERICA. Halina Trojanowicz

Złotowianin 03.07.2024 22:38
Tak to jest jak głosuje się na nieodpowiednie osoby, które uważają się za nadludzi, a innych traktują jak podludzi. Takie osoby są niekompetentne, niedouczone a przy tym posiadają nadwyraz wielkie ego. Nie powierzyłbym im sprzedawanie lodów, a co dopiero kierownicze stanowiska... Wstyd, że Złotów tak wybrał

Bunia 03.07.2024 10:41
Co to za bzdury? Jakub Pieniążkowski w trakcie kampanii nie ukrywał, że nie jest zwolennikiem kontynuowania wizji Wielkopolskich Zdrojów, a jednak został wybrany większością głosów na to stanowisko. Wygląda więc na to, że większość jednak zdrojów nie chciała, a zgodnie z zasadami demokracji, to większość decyduje. Nie ma tu informacji na temat tego, ile osób podpisało skargę, ale zważywszy, że Złotów obecnie liczy jakieś 17 tys. mieszkańców, pod skargą powinno podpisać się jakieś 9 tys. osób. Jest to mało prawdopodobne przy większościowym poparciu mieszkańców dla obecnego burmistrza. Należy jeszcze pamiętać, że poprzedni burmistrz był powszechnie krytykowany za twarde forsowanie Wielkopolskich Zdrojów bez respektowania sprzeciwów mieszkańców i obiekcji wielu radnych. Wygląda więc na to, że obecnie mniejszość próbuje wywierać nacisk na większość powołując się na argumenty, które są aktualne tylko przez chwilę. Pamiętać bowiem należy, że nie ma uchwały rady miejskiej, której ta rada nie może zmienić, a obecni radni kandydowali w ostatnich wyborach razem z burmistrzem, zatem mało prawdopodobne, żeby rada poparła skarżących, którzy najzwyczajniej w świecie nie potrafią się pogodzić tym, że wizja Adama Pulita nie jest jedyną słuszną.

Nie spoczniemy... 03.07.2024 13:30
Bunia nie wypisuj bzdur ! Konotacje Jakuba Pieniążkowskiego byłyby słuszne,gdyby wykorzystał je w sposób etyczny i uczciwy.J.P. jest nieuczciwy bo startował na Radnego i na Burmistrza !!! To jest dopiero zachłanność i dodać należy do tego prywatę przeciw poprzednikowi za pensje prawie 18000zł. Na piśmie szykujcie Listy osób, przeciw uzdrowisku i Sanatorium w Złotowie.Przydadzą się w Sądzie.No i oczywiście te filmiki anyPulit . Bye,bye do zobaczenia na ławach sądowych.

bez R 03.07.2024 15:08
To znaczy nie do końca na to odpowiedział na pierwszej debacie. To wybrzmiałoby na drugiej, z której uroczyście spierdolił i polewał kawę na Kościelnej. Bał sie tych pytań, bo wiedział, że jak nie będzie łgał to przejebie.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 04.07.2024 11:36
Oczywiście,że tak.Oglądaliśmy tę Debatę,z której zbyt mało wynikało,prawie nic. Na drugą Debatę nie przyszedł Jakub Pieniążkowski. Plakatów z jego programem na tablicach ogłoszeń nie było. To za jakim programem na niego głosowali. Po Wyborach dopiero był w TV Asta i zaczął.że "papierów nie ma..." wszyscy wiemy co mówił.

Ekonomista 03.07.2024 17:24
Bunia z matmy miałaś dwójkę.Z twojego wyliczenia,wynika,że nie masz nawet matury. To nie jest Referendum,że połowa decyduje,idiotko. To jest skarga,którą na Burmistrza ,może złożyć nawet tylko jedna osoba poszkodowana !!!!!!!! Następnym razem przeczytaj przepisy dotyczące skarg ....itd.pod górkę masz z przepisami to co robisz w Urzędzie Miasta ?

Bunia 04.07.2024 09:29
Ekonomisto, nie ważne ile osób składa skargę, dla mnie może być i nawet pół osoby. Istotne jest, ile osób tę skargę popiera, a wszystko wskazuje na to, że niewielki odsetek mieszkańców. Za czasów Adama Pulita wielu ludzi opowiadało się przeciwko zdrojom, dziś nadal oni stanowią większość. Może i masz maturę, ale ewidentnie czytanie ze zrozumieniem sprawia Ci problem. Słabo wygląda komentowanie tekstu, którego się nie rozumie, a jeszcze gorzej wycieczki osobiste, góra wykrzykników, wyzwiska i wymyślanie, co też rozmówca wie, umie, robi w życiu prywatnym. Wygląda na to, że kultura osobista to również coś, co jest Ci obce, a tego żadne wykształcenie nie zrekompensuje. Cham zawsze zostanie chamem.

Jadźka 04.07.2024 12:41
O kulturze osobistej radzę porozmawiać z Pieniążkowskim i jego kompanami. Pod media kulturalni i uśmiechnięci, a poza nimi chamy i prostaki.

Stara matura na 5 04.07.2024 11:49
Przy okazji matury i jej wypominania. Taka ciekawostka, że obecna kadencja rady to rekord w historii radnych bez świadectwa dojrzałości. Oczywiście rozumiem, że dla elktoratu wykształcenie nie jest jedynym wyznacznikiem swoich przedstawicieli w radzie, ale to o czymś prawda świadczy. Tacy ludzie potem trafiają do różnych komisji i podejmują decyzje w materii gdzie ludzie kompetentni mają niekiedy dylemat.

Rico 04.07.2024 12:01
Nawet matury nie mają? Jaja

Krzysiek 04.07.2024 14:32
jaja ? niech ona już nie masuje.

fsf 04.07.2024 12:43
Stara matura na 5 - Brak matury? To by po części usprawiedliwiało ich buractwo i chamstwo.

Przemek 04.07.2024 14:39
Tak za kawę przy Lidlu wybrali to buractwo i chamstwo .

Tuwim 03.07.2024 20:12
Nic. Popcorn gotowy. Teraz Jolka będzie zawracać kijem rzekę, ziejąc żółcią i nienawiscią. Jolka przegryw wspierający przegrywa.

Nie dorastasz do Tuwima 04.07.2024 13:20
A ty od ,,wygranych,, rozumiem? I taki niepodpisany? To jest ta nowa jakość? Jesteś anonimowy jak psia kupa na chodniku.

Świstak 05.07.2024 09:11
z liczeniem, ale i z logiką Bunia rzeczywiście ma problem. Ta "większość" głosów, to i tak zaledwie 20% mieszkańców uprawnionych do głosowania, a trzeba pamiętać, że frekwencja była słabsza niż za Pulita, a jeszcze, w II turze zamiast zebrać więcej głosów, niż w I, Pieniążkowski spadał, spadał... Pulit miał znacznie większe poparcie, a powszechnie było wiadomo, że jest zwolennikiem marki ZWZ. Zatem argumentacja Buni chybiona. Poza tym obowiązują dokumenty strategiczne Miasta, których nie tworzy się na kolanie, czy na imprezie i to Pieniążkowski chyba wie, skoro je podpisywał i jeszcze brał udział w tworzeniu marki ZWZ (?!). Czysta ignorancja lub hipokryzja... Co gorsze? Ogromny spadek poparcia dla Pieniążkowskiego, świadczyć może, tylko o tym, że dodatkowy czas do II tury pozwolił, by informacje o nim, dotarły do świadomości wyborców. Możliwe, że niektórzy wyborcy Piniądza popierali jego "program" tj. hasła typu: zrobimy korty, damy sportowcom więcej, bo wierzyli, że tak rozwija się miasto :). Kilku głosujących liczyło pewnie na osobiste korzyści, a część głosujących wybierała, w swoim mniemaniu, mniejsze zło, inni zaś uznali, że nie mają na kogo głosować i nie poszli na wybory wcale. Ciekawe, że wręcz nieprzyzwoite, wciskanie Pieniążkowskiego przez inne złotowskie portale, gazetki oraz klepanie się po plecach z POwcami, nie pomogło. Mnie osobiście interesuje piątek bez nauki w szkołach. W zasadzie mógł jeszcze obiecać zwolnienie z płacenia podatku VAT, też znaleźliby się zwolennicy (naiwniacy).

Ekonomista 05.07.2024 10:30
To jest analfabetyzm wtórny Buni. Ona ze swoją mafią obrali kierunek : atak i obrażanie. To ich broń ponieważ logicznie i z perswazją nie potrafią dyskutować no bo brak studiów czy choćby matury.To ewidentnie po niej widać. Zresztą na innych portalach tak czynią jej wszyscy kompani .Tylko obrażanie kogoś bo nawet zdania logicznego nie potrafią zbudować poprawnie , nie mówiąc o dyskusji na argumenty.

Złotów Wielkopolskie Zdroje 03.07.2024 10:33
Uprzejmie informuję, wszem i wobec Grupę " Złotów Wielkopolskie Zdroje" ,którzy są na urlopach , że dzisiaj rano otrzymałam informację od Rady Miejskiej ,że ów Skargę na Burmistrza Miasta Złotowa Jakuba Pieniążkowskiego ,Przewodniczący RM Grzegorz Kolera, skierował do Marty Ostatek Przewodniczącej Komisji Skarg,Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Złotowie, w celu jej rozpatrzenia. Halina Trojanowicz

Janek 02.07.2024 18:54
Przyłączam się do skargi!

Złotów Wielkopolskie Zdroje 02.07.2024 19:09
Bardzo nam miło Janku.Znamy chyba Ciebie ale nazwisko podaj na widoczny E-mail i śledź tu wydarzenia bo pewnie na koniec Lipca będzie tutaj odpowiedź z Rady Miejskiej Złotowa a w międzyczasie zobaczysz inne tu pisma odnośnie tego bałaganu ,który roztoczył kręgi w Urzędzie Miasta.My zrobimy porządek w UM jak Marine Le Pen zrobiła obecnie porządek, we Francji ,której Gratulujemy.Congratulation Marine Le Pen from Poland!!!.Zrobiła to co zrobił ich król Ludwik XVI,którego Rodzice byli Polakami.Prawdziwi Polacy to wspaniali Ludzie,robią porządki na całym świecie.Pozdrawiamy.

Marie 08.07.2024 11:16
Merdre. Les élections, ça craint, Marie Le Pen

Złotów Wielkopolskie Zdroje 08.07.2024 11:30
Dziękujemy Madam Marie Le Pen za odpowiedź.Cieszymy się,że Pani z lewicą zwyciężyła w w Wyborach Parlamentarnych we Francji.Nasz Premier Tusk jak i 90% Polaków popiera kierunek Francji,który Pani wybrała. Serdecznie pozdrawiamy całą Lewicową partie a w szczególności Madam Marine Le Pen z Polski tez lewicowej.

ABC 01.07.2024 22:27
Czyżby burmistrz Pieniążkowski nie wiedział, że radny Pieniążkowski głosował za programem Złotów Wielkopolskie Zdroje? Że przewodniczący rady miasta Pieniąkowski podpisywał uchwały za realizacją tego projektu? Jak można to wytłumaczyć? Ktoś wie?

Złotów Wielkopolskie Zdroje 02.07.2024 07:53
Nikt nie będzie tłumaczył Pieniążkowskiego. On sam będzie tłumaczył się przed Sądem. Dyletant nie może być Burmistrzem naszego pięknego miasta Złotowa.

Ster 01.07.2024 21:42
Czeka nas miasto bez żadnej wizji na przyszłość, wegetacja dla miasta i podwyżki dla ....

MagdaS 02.07.2024 19:21
Rozumiem Twoje obawy, ale uważam, że nasze miasto ma wiele do zaoferowania i wierzę w jego potencjał. Zgadzam się, że podwyżki mogą być uciążliwe, ale miejmy nadzieję, że będą one inwestycją w lepszą przyszłość dla nas wszystkich. Trzymajmy kciuki za to, żeby naszym władzom wrócił rozsądek i podjęli odpowiednie decyzje i poprowadzą miasto w kierunku Wielkopolskich Zdrojów. Nie ma lepszego kierunku dla naszego miasta.

zachmurzenie duże

Temperatura: 6°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1000 hPa
Wiatr: 13 km/h

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: HalinaTreść komentarza: Jest artykuł w '"Głos Wielkopolski", że zostali skazani i są ich zdjęcia.Data dodania komentarza: 28.01.2025, 16:49Źródło komentarza: Wyrok w sprawie niezapłaconych podatków za lotnisko w Debrznie: Tomasz K. i Piotr Władysław D. przed sądemAutor komentarza: kosTreść komentarza: Wczoraj na sesji radny Klaczyński złozył interpelację w tej sprawie, aby nie blokować animatorom organizowania imprez w muszli koncertowej, ale znając Pieniążkowskiego pewnie wykręci się sianemData dodania komentarza: 28.01.2025, 15:30Źródło komentarza: Muszla radnej też POdpadła – złotowski koncert absurdówAutor komentarza: BoxTreść komentarza: Wbij w Google. Jest tego dużo, nawet jest fundacją pracy nad mentalem.Data dodania komentarza: 27.01.2025, 19:06Źródło komentarza: Policja wspiera WOŚP, choć sama potrzebuje orkiestryAutor komentarza: Rozumowanie czyli mentalTreść komentarza: Nie znasz bo to ironiczne nabijanie się z lewicowej nowomowy. Coś w stylu tych odjechanych lewaczek np: Kotula nazywa siebie "ministerką", a Dziemanowicz-Bąk "ministrą".Data dodania komentarza: 27.01.2025, 18:56Źródło komentarza: Policja wspiera WOŚP, choć sama potrzebuje orkiestryAutor komentarza: LunaTreść komentarza: Specyficzny "mental" - nie znam takiego słowa, w słowniku języka polskiego też nie ma. Czy to dopuszczalne, żeby pouczać jak powinno być, nie znając zasad poprawnej polszczyzny?Data dodania komentarza: 27.01.2025, 09:59Źródło komentarza: Policja wspiera WOŚP, choć sama potrzebuje orkiestryAutor komentarza: :-)Treść komentarza: Czytałeś czy ziejesz jak typowy leming nażarty tvenowską paszą? W zasadzie potwierdziłeś podsumowanie. Uwiarygodniłeś przekaz. :-)Data dodania komentarza: 26.01.2025, 15:13Źródło komentarza: Policja wspiera WOŚP, choć sama potrzebuje orkiestry
Reklama
Reklama