Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 18 kwietnia 2025 19:05
Reklama dotacje dla firm

„No to lecimy” – Jak Złotów zniknął z rankingu zaangażowania w mediach

Podziel się
Oceń

Złotów, niegdyś obecny w czołówce najbardziej angażujących miast w Wielkopolsce, teraz testujemy dolną bazę. Dynamicznie budowana marka "Złotów Wielkopolskie Zdroje" oraz długofalowa strategia działań promocyjnych na portalach społecznościowych zostały z dnia na dzień porzucone. Ten nieprzemyślany krok, skutkujący „wygumkowaniem” nazwy, przyczynił się do spadku zaangażowania mieszkańców i Złotów znacznie spadł w rankingu.

Jeszcze kilka lat temu Złotów mógł pochwalić się rozpoznawalną i angażującą marką – „Złotów Wielkopolskie Zdroje”. Wzmocnienie tego wizerunku przynosiło pozytywne efekty w formie rosnącego zaangażowania w mediach społecznościowych. Regularna komunikacja na Facebooku, podkreślająca walory turystyczne i zdrowotne regionu, przyciągała uwagę użytkowników mediów społecznościowych. Dzięki takiemu podejściu, miasto zyskiwało coraz większą liczbę interakcji, co pozwalało piąć się w rankingach zaangażowania w regionie. 

Zmiana nazwy i strategii komunikacyjnej na profilu miejskim, polegająca na odejściu od nazwy "Wielkopolskie Zdroje", była jednak krokiem wstecz. To odcięcie się od wieloletnich działań promocyjnych skutkowało brakiem rozpoznawalności i mniejszym zainteresowaniem treściami publikowanymi w mediach społecznościowych. W porównaniu z takimi miastami jak Kalisz, Września czy Zakopane, które skutecznie budują swoje marki, Złotów zaczął tracić na znaczeniu aż w końcu efekt widzimy na załączonym zestawieniu: 

 

Warto podkreślić, że sukcesy w social mediach nie przychodzą bez długofalowego planowania i ciągłości komunikacji. Wycofanie marki, w którą zainwestowano czas, wysiłek oraz środki, przyniosło negatywne skutki – miasto, które rosło w siłę, teraz znajdujemy sie na szarym końcu. W efekcie Złotów, z miasta o solidnej obecności w mediach społecznościowych, stał się niewidoczny na tle konkurencji, której komunikacja opiera się na konsekwentnym promowaniu mocnych stron regionu.

Czy możliwy jest powrót na choćby na połowę stawki? Kluczowe będzie ponowne zdefiniowanie marki miasta oraz odbudowa strategii promocyjnej, aby Złotów mógł znów odzyskać swoją pozycję w rankingach zaangażowania.


Napisz komentarz

Komentarze

Ot i powód. 01.12.2024 15:35
Złotów zniknął z mediów bo wizję Wielkopolskich Złotowskich Zdrojów okazały się bardzo drogą mrzonką. Wraz z ich końcem, zniknął realizator programu, który widząc dno ich finansowania z własnej nieprzymuszonej woli też zniknął.

NN 01.12.2024 19:47
Nawet nie chce się komentować tycj bzdur. Co ty wiesz o projekcie Złotów Wielkopolskue Zdroje? Chyba nic. Więc nie pisz bzdur

Przykro patrzec 19.10.2024 21:17
Uderza w obecnej kadencji brak pomysłu na rozwój miasta, bieżące zarządzanie to za mało. Wyborcy liczyli na znacznie więcej. Niestety

Pipi 11.10.2024 20:50
To nie obecność miasta w mediach buduje dobrobyt mieszkańców, tylko konkretne działania podejmowane na ich rzecz. Przez dwie kadencję byliśmy wysoko w rankingach i co z tego? Widział tu ktoś tabuny turystów i inwestorów? Pierwszy inwestor, jak ogłosił tutejszy portal, pojawił się już kiedy obecność miasta w mediach uległa ograniczeniu i to w dodatku jest inwestor z lokalnego podwórka. Nie ma o co robić szumu, rozbudowany dział promocji niczego miastu nie przynosi.

Lecz się 12.10.2024 11:59
Należysz do szerokiego grona złotowian, którzy w tym mieście nic nie widzą. Tu nic się nie dzieje, nie ma turystów, brak imprez i wydarzeń. Jesteś ślepcem mentalnym

anty 12.10.2024 17:43
Widzą tylko piłkę na boisku. Łapówkę dał piłkarzom z Budżetu Ob. 100tys. za to,że na niego głosowali,że został burmistrzem.

Cyran 20.10.2024 00:08
Może znajdzie parę groszy na twoje leczenie, ale nie na nogi, na głowę.

Delta 12.10.2024 15:57
A może ten inwestor pojawił się po uzbrojeniu terenu? Obecny włodarz tego nie zrobił

Do Delty 12.10.2024 21:35
No własnie, po uzbrojeniu terenu, o które od początku swojego burmistrzowania walczył A.Pulit, a któremu była przeciwna poprzednia władza, w tym Pieniążkowski

kos 12.10.2024 21:36
Typowa krótkowzroczna pizdusia Pipi

Fatalizmy nowej władzy 09.10.2024 13:31
Jakub Pieniążkowski nie nadaje się na Burmistrza miasta Złotowa,skoro wszystkie miasta Wielkopolski są w czołówce a Złotów na końcu,czwarty od tyłu. To wzbudzam złość mieszkańców ,że mamy takiego nieudacznika,burmistrzem-Narcyzem.

zachmurzenie duże

Temperatura: 21°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1007 hPa
Wiatr: 15 km/h

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: do wyżejTreść komentarza: Nie zawracaj kijem Wisły.Z takim dyletantem jak ty nie mam przyjemności rozmawiać.Idź do kościoła.Nic tu po tobie.Data dodania komentarza: 18.04.2025, 17:41Źródło komentarza: Wielkanocny taniec z PieniążkowskimAutor komentarza: Do ekonomistyTreść komentarza: Mam nadzieje , że w sprawach ekonomicznych nie jesteś dyletantem. Zgadzam się, że Polska jest państwem świeckim – ta zasada wynika zarówno z Konstytucji RP (art. 25 i 53), jak i z przemian ustrojowych po 1989 roku. Jednak warto przywołać fakty obalajace Twoje twierdzenie. Polska, nie przyjęła modelu „twardej separacji” Kościoła od państwa, jak np. Francja. Nasz model opiera się na zasadzie bezstronności światopoglądowej przy jednoczesnym poszanowaniu tożsamości religijnej obywateli. Potwierdza to zarówno Konstytucja, jak i Konkordat między Polską a Stolicą Apostolską. Obiekty sakralnych jest własnością wspólnot religijnych – najczęściej Kościoła katolickiego. Istnieją oczywiście obiekty przekazane w użytkowanie, współfinansowane z funduszy publicznych lub wpisane do rejestru zabytków – wtedy państwo lub samorząd może mieć pewien udział w utrzymaniu lub użytkowaniu budynku, ale nigdzie nie oznacza to pełnej własności. Wykorzystanie obiektów sakralnych do celów świeckich Organizowanie koncertów w świątyniach, zwłaszcza gdy są to wydarzenia o charakterze kulturalnym i podnoszące atrakcyjność turystyczną miasta, jest praktyką spotykaną w wielu krajach – również tych o dużej świeckości państwa. Jednak ich organizacja musi odbywać się za zgodą właściciela obiektu, czyli parafii czy diecezji, jeśli to kościół. Argument ekonomiczny jest ważny, ale nie może on całkowicie przeważyć nad zasadami współżycia społecznego i poszanowania uczuć religijnych – niezależnie, czy dotyczy to katolików, protestantów, żydów czy ateistów. W państwie pluralistycznym nie chodzi o „przypodobywanie się”, lecz o równowagę i dialog. Reasumując: warto rozróżniać świeckość państwa od laicyzacji przestrzeni publicznej oraz rozumieć prawne i własnościowe aspekty związane z użytkowaniem kościołów. Merytoryczna dyskusja powinna opierać się na faktach, a nie emocjonalnych ocenach i fałszywych przekazach. Pozdrawiam serdecznie!Data dodania komentarza: 18.04.2025, 16:43Źródło komentarza: Wielkanocny taniec z PieniążkowskimAutor komentarza: do wyżejTreść komentarza: Spadaj z tymi twoimi anachroizmami i z tymi purpurowymi kłamcami,pedofilami co gwałcą ministrantów.(nie mają ogórków tak jak ty ? ) Nie podpisuj sie cymbale N. raczej debil-napiszData dodania komentarza: 18.04.2025, 15:25Źródło komentarza: Wielkanocny taniec z PieniążkowskimAutor komentarza: 535Treść komentarza: Od dzieci się zaczyna...rewolucje. https://youtu.be/Z8Y-7cnGjLY?si=dSuC2oq55RZDOu8xData dodania komentarza: 18.04.2025, 08:59Źródło komentarza: Wielkanocny taniec z PieniążkowskimAutor komentarza: Skośnooki MaoTreść komentarza: ... Bo mają komunęData dodania komentarza: 18.04.2025, 08:09Źródło komentarza: Wielkanocny taniec z PieniążkowskimAutor komentarza: Muhamwd lekarzTreść komentarza: Bo mają islamData dodania komentarza: 18.04.2025, 08:07Źródło komentarza: Wielkanocny taniec z Pieniążkowskim
Reklama
Reklama