Dotychczas sytuacja była prosta: pracowników Urzędu Gminy w Tarnówce spisywał liczniki u klientów indywidualnych i na tej podstawie wystawiana była precyzyjna faktura, na podstawie której należności były regulowane. W tym miesiącu już tak nie będzie.
- Od listopada 2020r. do odwołania pracownik Urzędu Gminy w Tarnówce nie będzie odczytywał wodomierzy u klientów indywidualnych - poinformował wójt Tarnówki Jacek Mościcki.
W związku z tym odbiorcy indywidualni, aż do odwołania, będą regulować swoje należności na podstawie ostatniej wystawionej faktury. To oznacza, że płatności przybiorą formę zaliczki, a dopiero po jakimś czasie zostaną precyzyjnie rozliczone.
Wszystkie sprawy związane z obsługą klienta w wyżej wymienionym zakresie można załatwiać poprzez kontakt telefoniczny 67/2664002 lub za pomocą e- maila [email protected]
Napisz komentarz
Komentarze