Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych w Google Play.
Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Pierwsza internetowa telewizja kablowa” wskazujące kierunek rozwoju produktów i usług oferowanych przez Vectrę. Wszystko to za pomocą nowoczesnego dekodera Android TV. Tym samym, Vectra wyznacza nowy trend w Polsce, a celem jest dostarczenie rozrywki zawsze i wszędzie – również poza siecią kablową Grupy Vectra.
"Rok 2020 to dla Grupy Vectra kamień milowy. Jesteśmy obecnie największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Nasze ambicje realizujemy również w obszarze świadczonych usług – od 1 października br., jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy naszym Klientom dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem Internetu. Wyrazem tego jak się zmieniamy i jacy chcemy być w przyszłości jest nasze nowe logo. Wsłuchując się w głos Klientów pragniemy wspólnie tworzyć rozwiązania wygodne i proste w obsłudze z dostępem do atrakcyjnego kontentu i rozrywki, nie tylko w domu, ale również poza nim – wszędzie tam, gdzie jest Internet" – komentuje Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.
Jesienna kampania Vectra promuje nową odsłonę oferty i dwie zupełnie nowe usługi, TV Smart – dostępną dla każdego, niezależnie od zasięgu Grupy Vectra i tego, kto jest dostawcą Internetu w danym miejscu oraz Smart Multiroom, przeznaczoną dla klientów korzystających już z usług telewizji cyfrowej operatora.
Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w dołączonych materiałach prasowych. Proszę o kontakt, jeśli potrzebujecie Państwo zdjęć w wyższej rozdzielczości.
Napisz komentarz
Komentarze