Pierwszy krok:
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego (w terminie do 21 marca 2024 r. do godziny 20:00) i dostarczenie go do parafii pw. św. Piotra i Pawła Apostołów w Złotowie (Złotów, ul. Leśna 28) (wzór do pobrania w załączniku pod artykułem lub na stronach organizatorów).
Palmy do konkursu mogą zgłaszać reprezentacje sołectw z terenu gminy Złotów (sołectwo lub inna organizacja formalna).
Co dalej?
Trzeba zrobić palmę według następujących kryteriów:
Wysokość palmy od 1,5 m do 2 m liczona od podstawy kompozycji.
Technika wykonania: materiały naturalne (np. bukszpan, bazie, suche kwiaty itp.), bibuła, krepa, wstążka, wydmuszki itp. z wykorzystaniem tradycyjnych form zdobniczych.
Sołectwo lub organizacja po zgłoszeniu zostanie poinformowane przez Organizatora nadaniu numeru palmy, który należy umieścić u dołu w dniu konkursu.
Do konkursu nie zostaną dopuszczone prace zawierające elementy niezgodne z Regulaminem, a w szczególności gotowe palmy wielkanocne, wykonane ze sztucznych materiałów i elementów ozdobnych.
Prace konkursowe muszą być pracami własnymi, nigdzie wcześniej nie przedstawianymi na innych konkursach. Złożenie pracy na konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji o tych faktach.
Kiedy rozstrzygnięcie konkursu?
Ocena palm będzie odbywać się w kościele pw. św. Piotra i Pawła Apostołów w Złotowie w Niedzielę Palmową, 24 marca 2024 roku, od godz. 11:30. Natomiast wręczenie nagród nastąpi bezpośrednio po Mszy Świętej o godz. 12:00.
(red)
Napisz komentarz
Komentarze