Prowadzenie księgowości firmowej nie jest trudne, ale tylko wówczas, jeśli posiadamy do tego odpowiednie narzędzia oraz przygotowanie. Nie każdy zdaje sobie sprawę z faktu, że nawet w mikro przedsiębiorstwie należy przestrzegać ważnych zasad w zakresie prawa i księgowości. Program Subiekt 123 ma na celu udzielić nie tylko wsparcia, ale optymalizować najważniejsze procesy firmowe oraz stanowić kluczową pomoc, gdy ta jest szczególnie potrzebna.
Subiekt 123 dla małych i mikro firm - w czym może Ci pomóc?
Wciąż nie masz usystematyzowanych procesów firmowych związanych z poszczególnymi etapami księgowymi? To nic straconego. W programie Subiekt 123 szybko uporządkujesz najważniejsze z zadań, a oprócz tego, zdefiniujesz realizację najistotniejszych procesów.
Przede wszystkim program udzieli Ci wsparcia w takich segmentach, jak: szybkie i intuicyjne wystawianie faktur, zarządzanie towarami, czy gromadzenie informacji o klientach.
Ważnym sektorem działania programu Subiekt 123 będzie także ustalenie i korzystanie z udostępnionego terminarza płatności wobec wszystkich posiadanych kontrahentów, a także ZUS, czy urzędu skarbowego.
Takie znaczące i kluczowe wsparcie może okazać się nie tylko ważne podczas pracy codziennej, ale przede wszystkim, gdy zależy Ci na ogólnym rozwoju i pełnej fiskalizacji procesów.
Jakie korzyści płyną z posiadania programu Subiekt 123 w biurach rachunkowych?
Rozliczanie klientów i mikro przedsiębiorstw jest szczególnie ważne z poziomu biura rachunkowego. To dlatego zdecydowano się udzielić im wsparcia w zakresie dedykowanej oferty programu Subiekt 123. Aplikację można bezpłatnie udostępniać swoim klientom i dzięki temu dać im pełen wgląd w swoje dokumenty i realizowane etapy pracy.
Sprawdź koniecznie, jak program Subiekt 123, sprawdzi się w Twojej firmie!