Nic więc dziwnego, że w obliczu tak potężnego narzędzia jakim jest marketing internetowy, tradycyjne formy promocji spychane są na dalszy plan. Czy jest to dobre posunięcie? Lukę pozostawioną przez marketing internetowy trzeba przecież w jakiś sposób wypełnić. Jednym z doskonałych sposobów na pozbycie się takiej luki mogą być gadżety reklamowe, które oprócz bycia pewnego rodzaju łatą, pozwalają na wiele, wiele więcej.
Gadżety reklamowe pod lupą
Gadżety reklamowe - jak chociażby długopisy, kubki, breloki, a ostatnio coraz częściej portfele, czapki, a nawet filiżanki reklamowe posiadają ogromny potencjał w budowaniu silnej relacji firma-klient czy firma-partner i jako wyspecjalizowane narzędzie do tego typu pracy są naprawdę niezastąpione. Gadżety w formie upominków wręczane są najczęściej obecnym i potencjalnym klientom oraz partnerom biznesowym.
Podstawowym celem wykorzystania tego typu upominków jest budowanie pozytywnego wizerunku marki. W pierwszej kolejności, wręczenie gadżetu wzbudza sympatię i wywołuje pozytywne emocje. Ponadto, zamieszczenie reklamy na przedmiotach codziennego użytku, z którymi obdarowany ma styczność wielokrotnie, pozwala zapamiętać firmę i utrwalić jej wizerunek. Ten sposób promocji sprawia, że gadżety reklamowe bezbłędnie sprawdzają się w działaniach wspierających sprzedaż.
Inną przyczyną, dla której warto zwrócić uwagę na ten sposób reklamy jest to, że dzięki upominkom reklamowym łatwiej jest nawiązać oraz wzmocnić długoterminową relację z klientem czy partnerem biznesowym. Należy również pamiętać, że każdy gadżet również ma możliwość dotarcia do wielu różnych osób, a dzięki temu - każdy obdarowany może do pewnego stopnia promować markę, co sprawi, że wiadomość o jej istnieniu dotrze to większego grona odbiorców.
Filiżanki reklamowe - strzał w dziesiątkę
Wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez smaku gorzkiej herbaty czy zastrzyku energii w postaci kawy. Chociaż zdecydowanie najczęściej zdarza nam się pić te napoje za pomocą kubków czy szklanek, to nie da się ukryć, że najlepiej smakują serwowane w filiżankach - zwłaszcza takich, które wykonane są z dbałością o każdy szczegół.
Już sam fakt, że kawa jest nieodzownym elementem każdego spotkania biznesowego powinien dać do myślenia, że filiżanki reklamowe pośród wszystkich gadżetów będących przedmiotami codziennego użytku, zajmują miejsce szczególne. Filiżanki reklamowe, które przecież mogą zostać subtelnie zaprezentowane klientowi bądź partnerowi już podczas nawiązywania pierwszych relacji, w swojej roli sprawdzają się idealnie. Nic chyba nie wywołuje tylu pozytywnych skojarzeń jak kofeinowa dawka siły do działania.
Nie zapominajmy również o osobach, które swoje filiżanki dostaną od firmy w prezencie - osób uzależnionych od kofeiny nie brakuje. Daje to gwarancję, że gadżety będą często i intensywnie wykorzystywane. Filiżanki reklamowe są więc bez wątpienia upominkami, które pozytywny wizerunek firmy mogą wyłącznie wzmacniać.
Podsumowując - gadżety reklamowe stanowią dobrą i sprawdzoną formę promocji marki. Dzięki nim, z łatwością można zbudować pozytywny wizerunek firmy i sprawić, że relacje, w których jest ona jedną ze stron będą trwalsze. Spośród różnych typów upominków, interesującą opcją są filiżanki reklamowe, które spowodują, że każdy obdarowany klient bądź partner biznesowy będzie zadowolony i bardziej skłonny podjąć z nami współpracę.
Daicon Sp. z o.o. Sp. k. - Producent gadżetów reklamowych
ul. Okoniowa 9/66
91-498 Łódź
KRS: 0000541910
REGON: 100285554
NIP: 7262552678